خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جعل ناشیانه‌ی روح الله زم

«عبدالله گنجی» مدیر مسوول اصولگرای روزنامه‌ی «جوان» درباره‌ی اقدام اخیر «روح الله زم» در یادداشتی با عنوان «جعل ناشیانه رسوایی جدید» نوشت:

دو سند از تلویزیون ciaتوسط زم در باره فرزند لاریجانی منتشر شد تا اولا دروغ قبلی وی – به همین رسانه – که دیگر با آمدنیوز ارتباط ندارد برملا شود.

اما جعل ناشیانه که ممکن است خود آنها یا کسانی در داخل در پاچه آنها گذاشته باشند:

اولاً نامه های سیستم های امنیتی و اطلاعاتی در کم اهمیت ترین مطالب نیز محرمانه اند حتی اگر درخواست لوازم التحریر کرده باشد.اما در نامه ای که در آن تاکید بر ” سری بودن”می کند نمی توان از طبقه بندی محرمانه که پایین ترین طبقه بندی در چنین تشکیلاتی است استفاده کرد.

این نشان می دهدجاعل یا جاعلان از مراتب طبقه بندی بی اطلاع بوده اند و نمی دانسته اند سطح چنین نامه ای سری است.

ثانیا هر دو نامه از یک مرکز صادر و نام مدیر آن صداقت ذکر شد اما دو امضا متفاوت دارد و فردی نیز از طرف امضا نکرده است.

ثالثا یک نامه ممهور به مهر مرکز صادر کننده است و دیگر فاقد مهر است.اما عموماً نامه های درون بخشی در یک سازمان بدون مهر و داخلی محسوب می شوند.

رابعا در روی یک نامه در مقصد صرفاًمهر “ثبت دبیرخانه”خورده و دیگری مهر ورود “ثبت ورود به دبیرخانه اداره کل اطلاعات و عملیات” ذکر شده است که حتما یک دبیرخانه دو مهر متفاوت ورودی ندارد.

علاوه بر این دبیرخانه محرمانه در هر تشکیلاتی مجزاست. این نشان می دهد جاعلان تاکنون کار اداری و تشکیلاتی نکرده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام . نکاتی که جناب گنجی مطرح کرده اند کاملا درست است و کسی که از کارکرد یک سیستم اطلاعاتی اگاهی دارد که منطق حاکم بر این سیستم چگونه است . در سیستم های اطلاعاتی معمولا در کیس های مهم و با طبقه بندی بالا از نوشتن نام افراد پرهیز می شود و از کد استفاده می کنند . مساله مهم تر این است که آدم فهیم و دانا صدای آمریکا را برای طرح ادعای جاسوسی علیه یکی از مسئولان نظام انتخاب نمی کند و این شومن بازی برازنده آقای زم است و نمی فهمد که چرا باید صدای آمریکا از جاسوسی یک از مسئولان نظام برای انگلیس خوشحال باشد!؟ . شیوه باطل ، باطل است شما به نتیجه نمی رسید آقا زم !

    2
    14
  2. جاعل های ناشی که خیلی زیادن
    ولی متاسفانه مردم ما خیلی راحت هر مطلبی رو باور میکنن بدون اینکه بخوان تحلیل و بررسی کنن ببینن چقدر صحت داره یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا