خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در 94

دبیرکل خانه احزاب از احتمال برگزاری مجمع عمومی این نهاد صنفی در سال آینده خبر داد.
حسین کاشفی در گفت‌وگو با ایلنا٬ در خصوص آخرین وضعیت احزاب و تشکیل مجمع عمومی گفت: به علت وقت کم و اینکه به آخر سال نزدیک می‌شویم ممکن است فرصتی برای برگزاری خانه احزاب در سال 93 نباشد اما با توجه به اینکه شورای مرکزی هم کمیته‌ای را تشکیل داده، در سال جدید مجمع را برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: بعد از اینکه آقای مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور شدند نامه‌ای به ایشان مبنی بر اینکه می‌خواهیم خانه احزاب برگزار کنیم، نوشتیم بنابراین وزارت کشور باید نمایندگانش را معرفی کرده و همچنین سالنی در اختیار بگذارد تا بتوانیم مجمع را در این سالن برگزار کنیم که هنوز پاسخی از وزارت کشور دریافت نکردیم.
این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به تشکیل کمیته شورای مرکزی خانه احزاب تصریح کرد: تشکیل کمیته مرکزی از یک طرف٬ رایزنی با اعضای خانه احزاب و مطلع بودن از برگزاری مجمع و از طرف دیگر تشکیل جلساتی با وزارت کشور است.
کاشفی به جلسات خانه احزاب با مسئولان وزارت کشور اشاره کرد و افزود: با وزارت کشور جلساتی داشتیم و همان پیگیری‌ها باعث شد تا بتوانیم اسناد و مدارکی که توسط مسوولان وزارت کشور دولت دهم ضبط شده بود را پس بگیریم بنابراین حال که اسناد و مدارک را داریم در رابطه با برگزاری جمع با مشکل خاصی مواجه نیستیم.
دبیرکل خانه احزاب افزود: همچنین شورای مرکزی خانه احزاب رای برگزاری مجمع عمومی، کمیته‌ای را تشکیل داده تا این کمیته کارها را برای مجمع عمومی دنبال کند که هماهنگی لازم با وزارت کشور و اعضا برای برگزاری مجمع اطلاع‌رسانی کند داشته باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا