خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا مقصودی در نشست «خجالت نکش»: تابع قوانین و ضوابط هستیم

روزبه توکلی – انصاف نیوز: در دومین نشست خبری روز چهارم جشنواره‌ی فیلم فجر، «خجالت نکش» ساخته‌ی «رضا مقصودی» برگزار شد. مقصودی در این نشست گفت: تابع قوانین و ضوابط هستیم.

به گزارش انصاف نیوز، در نشست خبری فیلم «خجالت نکش» که با حضور بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد، «رضا مقصودی» در پاسخ به پرسش خبرنگار انصاف نیوز مبنی بر این که «با توجه به توفیق نیافتن فیلم‌های طنز در جشنواره‌های سال‌های قبل، به نظر شما «خجالت نکش» می‌تواند در جشنواره‌ی امسال به عنوان یک فیلم طنز موفقیت کسب کند؟»، گفت: ما فیلم را در اختیار جشنواره قرار دادیم و دوستان بررسی و فکر کردند برای جشنواره مناسب است و پذیرفته شد. من زمانی که فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشتم، آن را در اختیار قانون گذاشتم. مسوولان پروانه‌ی ساخت آن را بررسی کردند و مجوز ساخت داده شد. من در این فیلم، مصلحت‌اندیشی نکرده‌ام؛ مگر مصلحت زیبایی‌شناسانه و محتوایی کرده باشم.

این کارگردان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار انصاف نیوز که پرسید «با توجه به سخنان سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس که گفته بود بعضی اوقات فیلم‌های طنز با شوخی‌های کلامی خط قرمزها را رد می‌کنند؛ این دست شوخی‌ها در فیلم شما وجود دارد، نظر شما در این باره چیست؟»، گفت: درباره‌ی خطوط قرمز یک ساز و کاری وجود دارد. ما فیلمنامه را در اختیار وزارت ارشاد قرار می‌دهیم و آن‌ها می‌خوانند و به ما اجازه‌ی ساخت می‌دهند. فیلم ما براساس مجوز ساخت، تولید شده است و ما نیز تابع قوانین و ضوابط هستیم.

امیرپروین حسینی، تهیه‌کننده‌ی این فیلم سینمایی نیز در پاسخ به این سؤال که «فیلم‌های شما گران هستند و سرمایه‌ی فیلم‌های کمدی که می‌سازید، از کجا تأمین می‌شود؟»، گفت: ما بعد از موفقیت‌های فیلم‌های کمدی که قبل از این تولید کرده بودیم، با انبوهی از سرمایه‌گذاران مواجه شدیم که تصویر درستی از این قضیه ندارند. سرمایه‌گذاری می‌تواند به سینما بیاید که عاشق فرهنگ کشورش باشد.

شبنم مقدمی، بازیگر این فیلم هم در پاسخ به سوالی درباره‌ی «پذیرش نقش شخصیتش در فیلم و سختی‌های ایفای این نقش»، گفت: من می‌دانم بازی کردن در این نقش‌ها، کار سختی است، اما در عین حال آن را برای خودم یک شانس و بخت می‌دانم تا ببینم می‌توانم از پس این موضوع بربیایم.

رضا مقصودی همچنین درباره‌ی لهجه بازیگران فیلم گفت: شخصیت‌های فیلم باید لهجه داشتند، چون فیلم روستایی بود و وقتی ما مکانی را در فیلم نشان می‌دهیم که مکان خاصی نیست، باید برای آن لهجه طراحی می‌کردیم. به اعتقاد من لهجه در این فیلم به پیشبرد قصه کمک کرده است.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که «آیا دستمزدهای نجومی به عوامل این فیلم داده شده است؟»، ‌ گفت: ما دستمزد نجومی نمی‌دهیم؛ دستمزدهای ما از دفاتر دیگر کمتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام.
    شما به چه دلیل در فیلم خجالت نکش از کلمه غشی برای کسی که تشنج کرده استفاده میکنید
    میدونید با این کلمه چقدر دیدگاه مردم نسبت به بیماری صرع خراب و خراب تر میشه
    متاسفانه این شده سوژه شما و فکر کسی که بیماری صرع داره رو نمیکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا