خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون فرماندار تهران: افزایش نرخ کرایه‌ها غیرقابل قبول است

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با تاکیدبراینکه افزایش نرخ کرایه‌ها غیرقابل قبول است از تشکیل جلسه شورای حل اختلاف برای رسیدگی به این مسئله در اواخر فرودین ماه خبر داد.

غلامحسین آرام؛ معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با مخالفت دوباره فرمانداری با افزایش کرایه‌ها و همچنین در واکنش به اظهارات دنیامالی عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه اگر مردم خدمات بهتری بگیرند، مشکل چندانی با افزایش نرخ کرایه‌ها ندارند، اظهار داشت: افزایش قیمت‌ها برای ما غیرقابل قبول است، چرا که در حوزه خدمات عمومی دولت فعلا افزایشی را در نظر نگرفته و از همین رو با افزایش قیمت‌ها مخالفت کردیم.

وی یادآور شد: نظر فرمانداری به شورا ابلاغ شد، اما شورا مجددا بر افزایش نرخ کرایه‌ها که مصوب کرده بود، اصرار کرد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با بیان این مطلب که به دلیل اختلاف نظر فرمانداری و شورا درباره کرایه‌ها، این موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده است، گفت:  هر چه که این شورا مصوب کند، ملاک عمل خواهد بود.

وی افزود: در این شورا نمایندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف و اعضای شورای عالی استان‌ها حضور دارند که این جلسه با محوریت حوزه معاونت فنی و عمرانی وزارت کشور اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا