خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام دروغ احمدی نژاد علیه وزارت اطلاعات

در حالی که بازداشت ۲۲۵ روزه ی «حمید بقایی» در سال 94 از سوی وزارت اطلاعات نبوده، محمود احمدی نژاد در کنفرانس خبری خود، آن بازداشت را به دولت نسبت داد.

به گزارش انصاف نیوز، حمید بقایی که در کنفرانس خبری در کنار احمدی نژاد نشسته بود، در زمان این ادعا توضیح نداد که کدام نهاد او را بازداشت کرده بود؛ در حالی که احمدی نژاد به دروغ آن را به وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی منتسب کرد.

احمدی نژاد در پاسخ به یکی از خبرنگاران مدعی شد: «آیا شما جایی یک کوچولو تهمت هایی که می زنید اثبات کرده اید؟ نکند با خودتان فکر می کنید که اگر این شکایات را به قوه قضاییه ببرید طرف ما را می گیرد؟ معلوم است که شکایتی علیه ما بشود قوه قضاییه حتما طرف ما را نمی گیرد نمونه اش هم در همین جلسه پیش روی من نشسته است». احمدی نژاد با اشاره به حمید بقایی که در کنار وی نشسته بود، گفت: «این آقا پنج ماه در یک اتاق کوچک در انفرادی وزارت اطلاعات در دولت یازدهم نگهداری شد و نور و آفتاب را ندید اما چه چیزی به دست آورد؟ بزرگترین تهمت های تاریخ را به ما زدند و کسانی را مامور کردند که تمام اسناد هشت ساله دولت ما را زیر رو کردند و نهایتا به این رسیدند که هیچ چیز پیدا نمی کنند و خودشان هم عصبانی شده بودند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا