خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضرغامی: مراقب افزایش جلیلی‌ها در انتخابات باشیم

رییس پیشین رسانه ملی گفت: اگر این جبهه موفق نشود، مشخص نیست سازوکار نیروهای انقلاب برای حضور چیست. باید از این نهال نوپا نگهداری کنیم. اگر بعضی‌ها همکاری نکردند به حساب در مقابل جمع بودن، نگذارید جلیلی برادر انقلابی ماست به نگرانی ایشان احترام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عزت‌الله ضرغامی ضمن تشکر از حضور افراد در مجمع دوم جمنا گفت: وقتی ساحران در مقابل فرعون سحر کردند، موسی در ابتدا ترسید حضرت امیر می‌گوید موسی به دلیل ترس جان نبود که نگران شد ترسید مردم فریب بخورند. اما ندا آمد و عصای موسی همه سحرها را باطل کرد.

او افزود: افکار عمومی اهمیت زیادی دارد. متاسفانه آسیب جدی از این قسمت وارد شده است. جریان اصولگرا معمولا در جلب افکار عمومی ناتوان رفتار کرده است. جبهه انقلاب در دوره‌های اخیر موفق نبوده چون با افکار عمومی درست برخورد نکرده است نوع مواجهه آنها با مردم نتیجه عکس داد، حتی در سال ۸۴ که احمدی‌نژاد شخصیت متفاوتی از الان داشت اینطور بود.

ضرغامی عنوان کرد: ما نتوانستیم بین خودمان وحدت ایجاد کنیم، در انتخابات این دوره با پدیده فضای مجازی روبرو هستیم. رقیب از یک سو و دشمن از سوی دیگر برای این بخش برنامه دارد. به محض شروع تبلیغات انتخاباتی، تبلیغات سنگینی را آغاز می‌کنند.

او گفت: در غیاب احزاب بزرگ فراگیر و در غیاب شخصیت‌های بزرگ و تعیین‌کننده راه‌اندازی جبهه نیروهای انقلاب از امور خیر است. اگر این جبهه موفق نشود، مشخص نیست سازوکار نیروهای انقلاب برای حضور چیست. باید از این نهال نوپا نگهداری کنیم. اگر بعضی‌ها همکاری نکردند به حساب در مقابل جمع بودن، نگذارید جلیلی برادر انقلابی ماست به نگرانی ایشان احترام بگذاریم و انقدر خوب کار کنیم تا جلیلی و دیگران ما را همراهی کنند و مواظب باشیم خطای راهبردی نکنیم تا به جلیلی‌ها اضافه شود.

رییس پیشین رسانه ملی تصریح کرد: برای اینکه شبهه‌ای در رای امروز شما نباشد تقاضا می‌کنم فرمایشات همه دوستان را گوش کنید و توجه کنید. اصلح را انتخاب کنید. من غیر از مطالعات عمومی که داشتم در این چند هفته سه گروه از دوستانم را خواستم تا راجع به برخی مسائل تحقیقات کنند. اولویت برنامه در بخش اقتصادی است. مملکت به اندازه کافی قانون دارد و نهاد مربوطه اقداماتی انجام دادند. یکی از کلیدهای حل مشکلات نگاه استانی است اگر در آینده جبهه نیروهای انقلاب بخواهد کشور را اداره کند نیروهای استانی می‌توانند کمک کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا