خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله به داوود سلیمانی به خاطر دفاع از امام

دکتر داوود سلیمانی، نماینده ی مجلس ششم نوشته ی فردی به نام بهزاد م را در فیسبوک به اشتراک گذاشته که در متنی می خواسته مخالفت سلیمانی با توهین به امام و رهبری در زندان را منفی جلوه دهد.
به گزارش انصاف نیوز، متن همراه با کنایه های فراوان به داوود سلیمانی و اصلاح طلبان، با تیتر «ماجرای درگیری داود سلیمانی (اصلاح‌طلب) و ارژنگ … در زندان»، با کمی خلاصه شدن برخی بخش ها، در پی می آید:
واقعا بسیاری از این اصلاح‌طلبان به امام خمینی و آرمان‌های بلند و نورانی ایشان … ایمان دارند و جزء اصول اعتقادی‌شان محسوب می‌شود. مثلا عیسی سحزخیز در خاطرات زندان خود نقل می‌کند که ارژنگ … در زندان در نقل ماجرایی در گذشته که در آن به امام راحل و مقام معظم رهبری توهین کرده بود، موجبات عصبانیت برادر ارزشی و اصلاح‌طلب داود سلیمانی را فراهم می‌کند و این برگوار اصلاح طلب وقتی با اصرار ارژنگ در دشنام مواجه می‌شود با برافروختگی و عصبانیت به ارژنگ می‌گوید: “تو چه حقی داری که به اعتقادات مردم، به اعتقادات من، توهین کنی و فحش بدهی؟!” و ارژنگ توضیح می‌دهد که دارد خاطره‌ای از گذشته را نقل می‌کند و بعد می‌گوید اصلا دلم می‌خواهد فحش بدهم. عیسی سحرخیز ادامه ی ماجرا را این‌گونه شرح می‌دهد: “حالا نوبت داوود بود که واکنش نشان داده و به او و بستگانش بد و بیراه بگوید. دامنه ی فحش‌ها و ناسزاها هر لحظه گسترده تر می شد و … عاقبت در واکنش به تکرار فحش‌های رکیک ارژنگ، داوود دست به تهدید زد و گفت: “… سرت را روی سینه‌ات خواهم گذاشت!”. در این جا بود که دیگر دوستان وارد ماجرا شدند و او را از حسینیه بیرون کردند. اما او چند دقیقه بعد چون شیرخروشان وارد شد و فحش‌ها و تهدیدها را از سر گرفت و بعد هم به محل اسکان ارژنگ رفت تا با او دست به یقه شود و به تهدیدش عمل کند که باز دوستان وارد عمل شدند.”
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این نقل امیخته به تحریف است . بالاخص راجع به فحاشی و عمل به تهدید. باعتقاد من نقل ایشان درست نیست و من ایشان را در نقل خاطرات زندانش ثقه نمیدانم.داود سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا