خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه سنگین علی کریمی به رویانیان؛ متوهم بودند [+عکس]

علی کریمی که در زمان مدیریت محمد رویانیان مجبور به ترک این باشگاه شد تا رویای خداحافظی با پیراهن این تیم برایش از بین برود، در دوران دور از فوتبال کنایه سنگینی را متوجه مدیرعامل سابق این باشگاه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوران حضور محمد رویانیان پر از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب برای این باشگاه بود. از اتهامات مالی تا پروژه‌هایی که هیچگاه به سر منزل مقصود نرسیدند تا این باشگاه اکنون گرفتار بخشی از مطالبات سنگین مالی از دوران مدیریت سردار آن روزها باشد.

علی کریمی که در زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس با القاب سنگینی همچون ام الفساد و … مواجه شده بود و در پایان آن فصل نیز مجبور به ترک این باشگاه و حضور در تراکتورسازی شد تا آخرین فصل دوران فوتبالی اش دور از پیراهن پرسپولیس رقم بخورد، در کنایه ای عجیب و جالب توجهی با انتشار پستی از هواپیمای جدید باشگاه میلان ایتالیا آن را با رویاهای رویانیان مقایسه کرده است.

بازیکن محبوب و شماره هشت دوست داشتنی پرسپولیس و تیم ملی در این خصوص گفته: هیچ یک از باشگاه های بزرگ دنیا، هواپیمای اختصاصی که باشگاه خریداری کرده باشه را ندارند! بلکه همه این باشگاه‌ها یک اسپانسر ایرلاین دارند که ضمن تبلیغ آن، از هواپیماهای این خط استفاده می‌کنند، (میلان – امارات)، (بارسلونا – قطر) و تیم‌های دیگر!

اما در کشور ما مدیر که نه، آدم‌های متوهم که ادعای مدیریت دارند، بدون مطالعه و تحقیق و البته برای منافع خودشون، دنبال خرید هواپیما بودند. در حالی که توان پرداخت پول بازیکنان را نداشتند یا نمی‌خواستند بدهند. به دنبال برطرف کردن مشکلات به دنبال واردات از چین و مالزی به نام درآمدزایی برای باشگاه و البته به کام خودشان و همدستان‌شان بودند و سرانجام هم همه دیدند که حاصل به اصطلاح مدیریت این آدم‌های متوهم، بدهی‌های سنگین که سال‌ها باید باشگاه و هواداران تاوانش را پس بدهند شده است. به امید روزی که اینگونه افراد را در ایران نبینیم.

photo_2017-04-07_15-43-42

8725jamnews_ir01

5(5)

 

189571_513

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا