خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادآوری «سه ملاحظه» عجیب به رییسی

به گزارش انصاف نیوز، «علی قلهکی»، فعال رسانه ای نزدیک به «علیرضا زاکانی» اصولگرا که در انتخابات سال 94 لیست امید را انگلیسی می خواندند، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «سه ملاحظه ای که آیت الله رییسی باید به آن اعتنا کنند» با طرح ادعاهایی عجیب، نوشت:

اینکه بعد از سالها بیت مرحوم منتظری اقدام به انتشار فایل صوتی از او در مورد اعدام های دهه 60 می کند محل سوال است، و جالب تر اینکه بیت این مرحوم قصد داشت فایل صوتی دیگری این بار با اظهارات سایر مسوولان ارشد نظام در مورد اعدام های این دهه منتشر کند که با حکم به موقع قوه قضائیه، هزینه برای انتشار سریالی فایل های صوتی مرحوم منتظری بالا رفت و پروژه شکست خورد. درباره تقارن حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات با این پروژه چند نکته گفتنی است:

🔹1- شخص روحانی قطعا در صورت ورود آقای رئیسی به صحنه انتخابات، ثقل تحرکاتش را بر روی اعدام های دهه 60 و حضور موثر ایشان در قوه قضائیه خواهد گذاشت. اگر چه برخی از موثرین اعدام های دهه 60 در دولت حضور دارند، ولی مهمرین فرد حاضر در کابینه روحانی که میان اعضای اصلی تیم محاکه و اعدام منافقین (سازمان مجاهدین خلق) بوده، شیخ مصطفی پورمحمدی است که در هیاهوی انتخابات، قطعا سینه او پر است از کدهای دقیقی که شاید به نفع دولت به کار گرفته شود. مصطفی پورمحمدی جانفدای روحانی خواهد بود، تایید آن هم در ماجرای حقوق های نجومی نمود پیدا کرد که در ردای “مدافع تمام قد دولت” به میدان آمد.

🔹2- در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، پای یک استثنا و اتفاق عجیب در میان بود و برای اولین بار 3000 نفر از اعضای خانواده اعدامی های دهه 60 و دیگر وابستگان آنها در پای صندوق رای در تهران حضور پیدا کردند. شبکه ای که با فراخوان استراتژیک و غیر رسمی دولت برای رای دادن یکپارچه به “لیست امید” به خط شده بودند، می توانند دوباره این تجربه را برای انتخابات ریاست جمهوری امتحان کنند.

🔹3- علاوه بر حضور و فراخوان شبکه منافقین در پای صندوق رای، باید به قدرت مانور آنها در شبکه های اجتماعی خصوصا حضور در برخی از پروژه های هزینه آفرین بر ضد کشور اشاره کرد. شبکه در هم تنیده توئیتری “منافقین” با خط دهی اکانت تابلو دار “آ د” توانسته تا به حال کمپین های نسبتا مطلوبی را بر ضدایران ناوبری و هدایت کند. جدای از قدرت خرابکاری منافقین در فضای مجازی، توان عملیاتی آنها در فضای حقیقی (اسید پاشی های اصفهان!) را نباید دست کم گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سراپا تشنه قدرت اند آقايون، ببينيد به چه احتمالاتى فكر ميكنند، به عقل اجنه هم قد نميده، اين رفتارها همگى حاكى از انحطاط و بل اضمحلال جناح اصولگراست !

    2
    1
  2. در مورد هر سه مطلب عنوان شده توسط جناب قلهکي :
    1- مشخص است کاملا که روحاني را نشناخته است! (اين جمله، بمعني تائيد جناب روحاني نيست) 2- في الواقع ايشان دارد ميگويد در همان دهه 60 بايستي کل اعضاي خانواده به زعم ايشان منافقين اعدام و معدوم ميشدند! تا بعدها هم هيچ اثري ازشان براي هيچگونه تاثيري وجود نداشته باشد!! 3- اينقدر اين استدلال (اگر بشود نام آن را استدلال نهاد) ضعيف و سخيف است که اساسا نيازي به پاسخگوئي ندارد! مردم بهتر از شما جناب قلهکي و مسئولانتان، ميدانند که اسيد پاشي ها کار کي بوده و هست! از مقدمه اي بي ربط، نتيجه اي بي ربط تر گرفته ايد.

    2
    1
  3. اسیدپاشی های اصفهان کار منافقین بود؟؟؟
    عجب!!
    نکنه امام جمعه هم منافق بوده؟؟
    یا للعجب از این جماعت هزارچهره ی منفعت گرا

    1
    2
  4. منظورتون از این مقاله غیرعلمی چی بود؟
    یعنی نظام نباید منافقینی که دستشون به خون بزرگان انقلاب و مردم بی گناه آلوده بود اعدام میکرد؟
    کسی که مخالف حکم اعدامه، مخالف خداست.

    1
    2
    1. گنه کرد در بلخ آهنگری ، اعدام شدگان سالها در زندان بودند و قبلا هم محاکمه شده و به چند سال زندان محکوم شده بودند اگر دستشان به خون آلوده بود به اعدام محکوم میشدند و نه به زندان !

  5. نابود باد منافقین که 17000 نفر از امت حزب الله ایران رو ناجوانمردانه شهید کردند.انتقام گرفته و خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا