خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش هاشمی به توهین هاچیست؟

غلامعلی رجایی در سایت خود از واکنش های آیت الله هاشمی به توهین ها چنین نوشته است: از کوزه همون برون تراود که در اوست! برادری به نام شاهین نوشته است: “دکتر جان، لطفا یه جواب دندان شکن به حاج منصور ارضی بده”

پاسخ من به شاهین و سایر دوستانی که توقع پاسخی درخور از نزدیکان آیت الله هاشمی به گفتار زشت مداح هتاک مسجد ارک تهران دارند این است که این نوع رفتار و گفتارها از امثال نامبرده در مجلس و غیر مجلس، از یک سو نشانه عصبانیت ناشی از عدم اعتنای مردم به این قبیل رفتارهای ارضی ها و رسایی ها و از سوی دیگر اقبال مردم به هاشمی است و دیگر اینکه این جماعت هنوز نتوانسته اند تبعات شکستشان از آیت الله را در انتخابات اخیر بپذیرند.

چه جوابی باید به فحاشی ارضی ها داد؟ فحش که پاسخ ندارد و از کوزه همون برون تراود که در اوست!امروز به خبرگزاری تدبیر که با من درباره اظهارات منصور ارضی تلفنی مصاحبه کرد و پرسید: عکس العمل آیت الله در اینگونه موارد چیست؟ گفتم :بارها شاهد بوده ام وقتی مسئول روابط عمومی مجمع به ایشان شفاهی گزارش داده که مثلا روزنامه کی؟ هان! باز علیه شما مطلب نوشته است، پاسخش را بدهیم؟ آیت الله لبخند زنان به او گفته است: خوب بنویسد! مردم عکس آن عمل می کنند. پاسخ لازم نیست.

خود من، بعد از اظهارات بد بزرگواری نماینده مجلس علیه مهدی هاشمی، وقتی به آیت الله عرض کردم بهتر است وکیل خانوادگی شما به نیابت از آقا مهدی شکایتی بنویسد تا هر کس هر چه دلش خواست از تریبون مجلس علیه دیگران نگوید، گفتند: نه، به این چیزها اعتنا نکنید. لازم نیست.من به ارضی ها! به دلیل شباهت این رفتارشان با رییس سابق، لقب شیعیان احمدی نژاد می دهم!عجیب است! دعای عرفه و فحش و اهانت به یک مومن در منظر عام و طلب مرگ برای او؟

معلوم است عبارات دعای پر مغز عرفه حضرت سیدالشهدا حتی اندکی هم از حنجره آنان پایین نمی رود!زبان اهل دین در مورد یکدیگر اینگونه نیست. این زبان , زبان اهل کین است و پناه بر خدا از کینه!

ارضی ها و بعضی ها !از سرنوشت رییس نارمک نشین در هتاکی به دیگران در مناظره ای که نتیجه عکس داد، عبرت بگیرند.

چه کسی در این تردید دارد که الآن اگر بین رییس سابق نارمک نشین و جناب مهندس موسوی عزیز، نظرسنجی محبوبیت برگزار شود تفاوت درصد آرای این دو از زمین تا آسمان است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا