خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای رئیسی! از امام رضا عذرخواهی کن و انصراف بده

پس از ثبت نام حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله شیخ نصرالله شاه آبادی در نامه ای خطاب به او نوشت: ترک مسند خدمت به آن حضرت که سیادت عالم در آن مسند هست، آن هم برای شرکت در رقابت های انتخاباتی را به صلاحتان نمی دانم و از شما می خواهم ضمن اعتذار از ساحت مقدس آن امام رئوف از این کار صرف نظر نموده و تا فرصت باقیست این خدمت گزاری را رها ننمائید که صلاح دنیا و آخرتتان در آن است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ذاکر، متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دامت برکاته
تولیت محترم آستان قدس رضوی
سلام علیکم؛

از هنگامی که رهبر معظم انقلاب، جناب عالی را به سمت تولیت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علیه الصلوة و السلام برگزیدند، مایل بودم که حضرت عالی را ببینم و بعضی مطالب را به سمعتان برسانم ولی کثرت مشغله شما در خدمت رسانی به آن آستان مقدس این دیدار را فراهم نکرد.
دغدغه و دلخوشی حقیر نیز همین خدمت رسانی به آن آستان مقدس و زائرین و مجاورین آن بود، تا این که در اخبار شنیدم قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نموده اید و تا کنون نیز امیدوار بودم که ثبت نام ننمایید ولی امروز که ثبت نام انجام شد بر آن شدم که مطالبی را گوشزد نمایم.

نکته ای که می خواهم عرض نمایم در حالیکه اواخر عمر را طی می کنم و شما را چون فرزند خود می دانم و قصدی جز خیرخواهی برایتان ندارم، جمله ایست به نقل از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که فرمود : إن لربكم في أيام دهركم نفحات، ألا فتعرضوا لها.
باید توجه داشت که برای هر کسی این موقعیت خدمتگزاری با دستان باز و اختیارات گسترده در آستان حضرت رضا علیه السلام پیش نمی آید.

رهبر معظم برنامه ای گسترده مقابلتان نهاده اند تا جنابعالی توفیق خدمت رسانی به نحو احسن به آن حضرت و اعلای کلمه توحید و ولایت علوی را داشته باشید. بله اگر چه همه کشور متعلق به حضرت رضا علیه السلام می باشد ولی ترک مسند خدمت به آن حضرت که سیادت عالم در آن مسند هست، آن هم برای شرکت در رقابت های انتخاباتی را به صلاحتان نمی دانم و از شما می خواهم ضمن اعتذار از ساحت مقدس آن امام رئوف از این کار صرف نظر نموده و تا فرصت باقیست این خدمت گزاری را رها ننمائید که صلاح دنیا و آخرتتان درآن می باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله
الأحقر نصرالله شاه آبادی عفی عنه
جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو عذر خواهی کن از این نامه ایی که نوشتی
    با توجه به شناختی که از سیره و مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام هست از اینکه آیت الله رئیسی فداکارانه به میدان حل مشکلات خطرناک کشور وارد شده و امیدی در دل مردم ایجاد شده راضی اند
    این حاجی اگر زمان حضرت بودند حتما جز افرادی بودند که نسبت به ماجرای ولایت عهدی به امام اعتراض می کردند

    12
    12
    1. اول تو نه و شما. ثانیا مگر نمی دانید آخرین حُبّی که از دل مؤمن بیرون می‌رود حُبّ مقام است. و متأسفانه ایشان را حب مقام گرفته است.

      8
      9
      1. پس اگر اینطور باشه که هیچ آدم مومنی نباید رئیس جمهور بشه !!!!!!!!!
        کافران بیان رئیس جمهورمون بشن حتما!!!!

        21
        3
  2. البته لحن آقای شاه آبادی از لحن تیتر شما خیلی مودبانه تر بود.
    تابلوه که برا تخریب این مطلب رو گذاشتید.

    12
    1
  3. ایشان واقعا لیاقت ریاست جمهوری را دارند و در این مدت که تولیت آستان قدس را بر عهده داشتند این را به اثبات رساندند.خود امام هم حتما بر این امر رضایت دارند که افراد شایسته و لایقی چون ایشان در مسند ریاست جمهوری باشند نه افرادی که فقط بلدند حرف بزنند و دروغ بگویند

    17
    7
  4. آقای شاه‌آبادی مگه چه قدر از سیاست و اقتصاد مملکت خبر دارند که میگن آقای رئیسی نیاد؟ ایشان یک مجتهد عالم به زمان است که تکلیف شرعی خود را بیش از هر کسی می‌شناسد.
    #رأی_ما_رئیسی

    14
    8
  5. اگر این نامه خیر خواهانه است چطوری سر از سایت شما در آورده
    این سایت و این حاج آقا شاه آبادی انگار یه سر وسری دارند برای تخریب آیت الله رئیسی ،هیچ شکی درش وارد نیست
    دوما هسن روهانی با همه فساد مالی خودش و برادرش و تیم سرخه ای ها حب مال دنیا ندارن،آیت الله رئیسی حب مال دنیا داره که تولیت آستان قدس رضوی رو داره که اگر کسی فاسد باشه و در فکر اختلاس باشه هرگز اون آستان قدس رو با تمام اختیارات تامی که دارد رها کند و بیاید در انتخابات شرکت کند
    کمی فکر کنیم

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا