خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا عارف لرستانی قربانی تازه خطای پزشکی است؟

با درگذشت عارف لرستانی به خاطر ایست قلبی زمزمه هایی مبنی بر قصور پزشکی در مرگ او شنیده می شود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از جام جم آنلاین، هر چند خطای پزشکی در مرگ افراد مشهور بعد از درگذشت پر حاشیه عباس کیارستمی درباره چهره های سرشناس تکرار می شود اما این بار سپند امیرسلیمانی می گوید که بر اساس آخرین خبر از دوستش او به واسطه سکسکه در شب گذشته به بیمارستان مراجعه کرده است.

خشایار الوند فیلمنامه نویس هم روایتش را در رابطه با علت مرگ این بازیگر به عصر ایران گفته است: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند
آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند. {درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی} عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید. متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»

همچنین همسر این بازیگر در گفتگویش در رابطه با مرگ همسرش خطای پزشکی را تایید کرده است در گفتگویش با فارس مدعی شد که این هنرمند بر اثر قصور پزشکی جان خود را از دست داده است.

حالا روایت های متفاوتی از شیوه مرگ این بازیگر دوست داشتنی مطرح شده است که هنوز واکنشی از سوی مسئولان بیمارستان در پی نداشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا