خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو نمایش یک مستند در دانشگاه شریف

مستند «پرزیدنت؛ آکتور سینما» که قرار بود امروز، یکشنبه 27 فروردین ماه در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شود، بعلت مخالفت دانشگاه لغو شد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده از روابط عمومی این مستند، «مستند «پرزیدنت؛ آکتور سینما» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا بورونی توسط مرکز مستند سفیرفیلم و به تهیه‌کنندگی سازمان هنری رسانه­‌ای اوج، تولید شده است.

طبق اعلام قبلی قرار بود این مستند ساعت 13:30 روز یکشنبه 27 فروردین در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شود که با وجود کسب مجوزهای لازم از دانشگاه، چند ساعت مانده به زمان رونمایی، مسئولین دانشگاه با مخالفت خود، از برگزاری اکران مستند «پرزیدنت؛ آکتور سینما» جلوگیری کردند.

مستند«پرزیدنت؛ آکتور سینما» روایتگر تلاش‌­های میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، در جهت ایجاد رفاه برای مردم شوروی است. گورباچف معتقد بود تا زمانی که تنش­‌های شوروی با کشورهای غربی و به خصوص آمریکا ادامه داشته باشد، رسیدن به یک اقتصاد موفق ناممکن است،به همین دلیل اولویت عالی خود را تنش­‌زدایی و برقراری رابطه و مذاکره با آمریکایی‌­ها قرار داد.

در خلاصه داستان این مستند که سعی دارد داستان یک پیروزی بدون جنگ را روایت کند، آمده است:«شوروی، حسرت، آشوب، تنش با دنیا. مردی می آید تا کشوری بزرگ را با دنیا آشتی دهد…افراطی­ها اجازه خواهند داد؟»

پس از لغو اکران«پرزیدنت؛ آکتور سینما» در دانشگاه صنعتی شریف، برنامه رونمایی این مستند در اطلاعیه‌­های بعدی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا