خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار کلاهبردار حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش عتیقه جات تقلبی با یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

سایت هاناخبر (آذربایجان غربی) نوشت: «فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی، رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار علی محمدی افزود: ماموران با بررسی پرونده و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی متهمان را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس دلالت دادند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با اسناد و مدارک پیش رو به سه فقره کلاهبرداری با شیوه فروش عتیقه جات تقلبی به مبلغ یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس، تاکید کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه می‌باشد و شهروندان می‌بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان و کلاهبرداران سلب کنند.

دستگیری نفر از ۵ اراذل و اوباش در عملیات ضربتی پلیس میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش و دستگیری پنج هنجارشکن و مخل نظم عمومی خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو درخواست و مطالبات مردمی و ارتقاء امنیت عمومی و با توجه به دریافت خبری مبنی بر اخلال در نظم و آسایش عمومی تعدادی از اراذل و اوباش نوظهور در سطح شهرستان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباش نوظهور که اقدام به اخلال در نظم و آسایش عمومی شده بودند را در مکان‌های مختلف دستگیر و به مقرر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ رفیعی در ادامه افزود: طی بازرسی ماموران پلیس از یک واحد صنفی، مقادیری انواع سلاح سرد نیز کشف شد.

پلیس، وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا