خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضيح پلیس گيلان درباره فيلم ضرب و شتم راننده خاور

معاون اجتماعي پلیس گيلان گفت: فيلم برخورد با راننده متخلف و متواري از دست ماموران در لاهيجان متعلق به سال گذشته است و با خاطيان آن برخورد قاطع شده است.

به گزارش میزان، سرهنگ حميد رضا خير خواهان اظهار داشت: سال گذشته راننده متخلف يک دستگاه خاور حين تردد با بار اضافه در شهر لاهيجان از سوي پليس شناسايي شده و ماموران براي اعمال قانون به اين راننده ايست مي دهند. اين راننده خطاکار بدون توجه به ايست پليس اقدام به فرار کرده و حين تعقيب و گريز با جدول و يک درخت برخورد و متوقف مي شود.

وي ادامه داد: راننده خودرو هيچگونه مدرک هويتي و مدارک خودرو به همراه نداشته و در حين تردد در سطح شهر نيز بار اضافي خاور در حال ريختن روي زمين بوده است.

معاون اجتماعي پلیس گيلان با بيان اينکه حرکات ماموران به هيچ وجه قابل دفاع نبوده است، افزود: در همان زمان با انتشار فيلم بلافاصله با سرباز و دو افسر پليس خطاکار برخورد و اين افراد به مراجع قضايي معرفي شدند. پلیس به هيچ وجه رفتار صورت گرفته را تائيد نکرده و با اين افراد نيز برخوردهاي لازم انجام شده است. اما موضوع مهم ديگر تخلف اين راننده و فرار آن از دست ماموران است.

به گفته خيرخواهان تحقيقات براي شناسايي و برخورد با افرادي که اقدام به انتشار دوباره اين فيلم در فضاي مجازي کرده اند، آغاز شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا