خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشویق لرستانی برای تمام لحظاتی که مردم را خنداند

آیین تشییع پیکر عارف لرستانی روز گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

جواد رضویان بازیگر شناخته‌شده‌ای که سال‌ها با لرستانی رفاقت داشته، دراین مراسم گفت: عارف سال‌ها کار نکرد ولی خم به ابرو نیاورد. عارف، عارف بود، کُرد بود، مرد بود. شوک از دست‌دادن حسن جوهرچی عزیز را هنوز پشت سر نگذاشته بودیم که علی آقا معلم رفت، هنوز چهلم علی آقا نرسیده بود که افشین یداللهی رفت و حالا هم عارف عزیز. خدایا به همه ما صبر بده.

مهدی کرم‌پور نیز گفت: ناراحت‌کننده این است که دل ما بیشتر برای او تنگ می‌شود و باید بگویم متأسفانه عارف خیلی بیشتر از آن چیزی بود که ما می‌شناختیمش. استعدادهای او خیلی بیشتر از آن نقش‌هایی بود که به او پیشنهاد می‌دادند. همه او را به خاطر نقش‌های طنزش می‌شناسند، از شما تقاضا می‌کنم به افتخار تمام لحظاتی که ما را خندانده است؛ تشویقش کنید.

بعد از تشویق‌های بی‌امان حاضران، همسر عارف لرستانی ضمن تشکر از آنها که به آیین بدرقه لرستانی آمده بودند، گفت: عارف خوشحال خوشحال رفت و آرزویش این بود که درخواب برود. همیشه دردش مردم بود و از این درد ناراحت می‌شد و خوشحالم که خوشحال رفته است.

محمدرضا هدایتی دربخش دیگر مراسم به روی سن آمد و گفت: من و عارف جزو بچه‌هایی بودیم که درگروه آقای مدیری همیشه به شهرستانی‌بودنمان افتخار می‌کردیم و همه می‌دانستند که ما بدون پارتی رشد کردیم. من امروز یکی از بهترین حامیان و دوستانم را از دست دادم. از همین‌جا به مردم کرمانشاه، مردم ایران و جامعه هنری درگذشت عارف عزیز را تسلیت می‌گویم.

سپند امیرسلیمانی هم درسخنانی کوتاه گفت: اینجا برایم اینجا ته دنیاست. متأسفم که رفیقی را دست دادیم که همیشه می‌توانستیم روی او حساب باز کنیم.

برزو ارجمند نیز در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و گفت: من ازطرف همه بچه‌هایی که ‌سال ١٣٧٤ در دانشکده تئاتر بودیم، صحبت می‌کنم؛ همه ما بچه‌های ویژه‌ای بودیم اما مردترین و مهربان‌ترین و آدم‌ترین‌مان عارف بود. او همیشه راضی بود و با تمام وجود برای خانواده‌اش کار می‌کرد. او ورزشکار و کتابخوان بود. لرستانی به معنای واقعی یل بود. امیدوارم همیشه روحش در آرامش باشد.

پیکر عارف لرستانی پس از این مراسم به کرمانشاه انتقال داده شد تا امروز صبح در زادگاهش کرمانشاه تشییع شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا