خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش بینی: احمدی نژاد به زودی محدود می‌شود

پیش بینی می‌شود که محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق که برای انتخابات آتی اعلام کاندیدتوری کرده، به زودی به صورت کامل محدود خواهد شد؛ محدودیتی از جنس محدودیت برای سیدمحمد خاتمی!

تحلیل‌هایی که خبرنگار انصاف نیوز اخیرا شنیده است، حکایت از آن دارد که احمدی‌نژاد قطعا در شورای نگهبان ردصلاحیت شده و هیچ شانسی برای تایید صلاحیت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بایستی خواستار محاکمه عادلانه احمدی نژاد شد ، برای عمل کرد ۸ سال سیاه و شوم خود ، و اعمال محدودیت از جنس محدودیت ها برای جناب خاتمی عزیز ، کاری ست خلاف قانون و بدون محکمه و قاضی ، اصلا کار درستی نیست و نباید خوشحال شد .

  2. نه عزيزم اشتباه ميكنى ! ممكنه در انتخابات ناكارش كنند ولى بعيد ميدونم خلع سلاحش كنند . والله اعلم

  3. انصاف این چه قیاس وهن الودی بود؟از جنس محدودیت خاتمی؟طاهرا نویسنده در اعماق بسر میبرداحمدی نژاد تمام شدتمام .مصرف به اخر رسید تمام.فقط دیگران دیگری ابزارجدیدی نشوند.

  4. انصاف، خداوکيلي آخه اين چه مطلبي بود!!؟ حتي قياس صرفا اسمي اين دو تا ، مع الفارق است! لطفا از اين قياس ها نکنيد.

  5. قیاس یک شخصیت خودشیفته خود محور با سید خندان مردمدار مردم مدار فروتن، بدترین قیاسی بود که تا به حال جایی شنیده یا خوانده بودم

  6. سلام دوستان . جناب احمدي نژاد هم براي خودش طرفدارني داره كه نميشه اونها رو ناديده گرفت . حتي اگه طرفدارنش هم كم باشن ولي از يك نماينده مجلسي كه با 30 تا 40 هزار راي در تصميم گيريهاي ملي و سياسي تاثير گذارن كه كمتر نيست .

  7. نفس مقایسه این دو نفر با هم به شدت اشتباه و سادلوحانه است. انصاف جان، شما جدیدا دارید نقش استاد اسدی را برای اصلاح طلبان بازی می کنید؟!

    1. ادب مرد به ز دولت اوست. مقدم خان، «تو غلط کردی؟؟» : چند روز دیگه میخوای به فرض با شورای محترم نگهبان هم با همین ادبیات حقوقی صحبت کنی؟! فعلا که این فیلتر غلط که رای مردم رو از میزان بودن خارج می کنه، وجود داره.ادبیات رئیس احمدی نژاد رو فراموش کن لطفاً . هزاره سوم خیلی وقته شروع شده اون هم بی معجزه احمدی نژاد.

  8. “ازاحمد تا احد یک میم فرق است/ جهانی اند ان میم غرق است”
    حالا حکایت ماست؛
    از سید محمد تا محمود یک واو فرق است/…… ببینید فاصله معنی محدودیت در این مورد را.
    خدا عاملان کج سلیقه و و کج فهم حصر و ممنوعیت را سر عقل و ذوق بیاورد تا کمی دقت در بار معنی کلمه درخصوص شخصیت ها و موقعیت ها را هم داشته باشند. و جمع نبندند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا