خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک و نیم میلیارد دقیقه مکالمه تلفنی ایرانی ها

شرکت ارتباطات زیرساخت بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان ایرانی را با دیگر کشورهای جهان در سال 95 برقرار کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهراب آغ‌بیات مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت، میزان حجم مکالمات صورت گرفته از طریق درگاههای بین المللی ارتباطات زیرساخت را بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۴۰۴ دقیقه اعلام کرد و افزود: این میزان مکالمه مربوط به ارتباط کاربران ایرانی با شبکه های ارتباطی بین الملل، از مسیر شبکه ارتباطات زیرساخت در سال 95 است.

وی تاکید کرد: برقراری این حجم مکالمه از طریق درگاه های بین المللی ارتباطات زیرساخت با تمام مسیرهای بین المللی و توسط تجهیزات مداری و تلفن اینترنت (VOIP) انجام شده است.
به گفته مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت، از این حجم ترافیک، بالغ بر ۹۲۴ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ دقیقه مکالمه صادره است که از طریق ایران به مقاصد کشورهای بین الملل انجام شده و میزان ترافیک مکالمات وارده به کشوردر سال 95، ۵۹۶ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۹۰۴ دقیقه بود.

وی بیشترین مسیر ترافیک مکالمات بین الملل را مربوط به کشورهای افغانستان، عراق، امارات، آمریکا، پاکستان، ترکیه، آلمان و کانادا عنوان کرد و گفت: متوسط میزان شاخص کیفی ترافیک صادره از مقصد ایران به سایر کشورها ۲۳.۴۴ درصد برآورد می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا