خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرانجام پرونده عباس کیارستمی

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال رضا کیانیان در رابطه با نتیجه رسیدگی به پرونده فوت عباس کیارستمی گفت: این سوال برای ما نیز وجود دارد که نتیجه رسیدگی به این پرونده چه شده است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، رضا کیانیان در اختتامیه جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که امشب برگزار شد اظهار کرد:  همیشه تلاش کرده ام برای تشویق مردم کار نکنم و کار کرده ام تا خودم از خودم راضی باشم چرا که اگر کسی از کار خود راضی باشد قطعا خدا نیز از او راضی است.
وی خطاب به دانشجویان رشته های علوم پزشکی گفت: اطلاعات علوم پزشکی را در حال حاضر و در عصر اطلاعات می توان در همه شبکه های اجتماعی پیدا کرد اما زمانی این اطلاعات ارزشمند می شود که با خلاقیت همراه باشد و قطعا شما که با هنر آغشته شده اید این خلاقیت را ایجاد خواهید کرد.
کیانیان در ادامه این مراسم خطاب به وزیر بهداشت با بیان اینکه در ایران پزشکان بزرگ و مطرحی در سطح دنیا وجود دارند و سینما گران مطرح در سطح دنیا نیز وجود دارند گفت: کیارستمی به تنهایی در برابر سینمای آمریکا ایستاده بود و تا زمانیکه زنده بود توان مقابله با او را نداشتند.
وی تاکید کرد: تا زمانیکه کیارستمی زنده بود قدر او را ندانستند در حالیکه سینمای آمریکا یک طرف بود و کیارستمی در طرف دیگر با آن برابری می کرد و در حال حاضر از وزیر بهداشت می‌خواهم پاسخ دهد سرنوشت پرونده عباس کیارستمی چه شد.

در ادامه این مراسم دکتر هاشمی وزیر بهداشت در پاسخ به پرسش رضا کیانیان اظهار کرد: در خصوص عباس کیارستمی غصه ای در دل همه ما هست و در رابطه با اینکه چه اتفاقی افتاد در یک جمله نمی شود به آن پاسخ داد.

وزیر بهداشت گفت: برای پاسخ به این سوال که چرا پرونده مرحوم کیارستمی تا کنون اعلام نشده باید به تمام پرونده های بلاتکلیفی که تا کنون اعلام رای نشده نگاه کنیم و در این رابطه هیچ چیز بهتر از راستی و درستی نیست.

وی ادامه داد: اگرچه من هم اکنون مسئولم و باید پاسخگو باشم می خواهم بپرسم تکلیف پرونده آقای کیارستمی چه شد و چرا در قوانینی که داریم اینقدر ناتوان هستیم و در یک سلسله باطلی گرفتار می شویم.

هاشمی افزود:که در پرونده کیارستمی نیز مانند پرونده کوی دانشگاه و کهریزک این سوال مطرح است که نتیجه ی رسیدگی به این پرونده چه شد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا