خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حافظی: شورا نقش خود را درباره مرخصی شهردار ایفا کند

رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران، امروز در تذکر پیش از دستور خود از رییس شورای شهر خواست تا شورا در مورد مرخصی محمدباقر قالیباف شهردار تهران تصمیم بگیرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال آقای حافظی، او به استناد ماده 9 آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب 19 خردادماه سال 70، عنوان می کند که شهردار به ازای هر یکسال یک ماه مرخصی دارد و در تبصره یک این ماده ذکر شده تاریخ استفاده مرخصی بنا به تقاضای شهردار توسط شورای شهر تعیین می شود لذا باید مرخصی شهردار توسط شورا تصویب شود همچنین در صورت موافقت شورا استفاده از این مرخصی تا دو ماه به تعویق می افتد.

◀️ وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین قانونی داریم، درخواست می کنم به قانون احترام گذاشته شود و شورا در این موضوع نقش خود را ایفا کند.

◀️ از سوی دیگر به گفته حافظی شهردار تهران بارها مدعی شده توسط سازمان های نظارتی از شهرداری تقدیر شده، اما مستندات کتبی این ادعا به شورا ارائه نمی شود.

◀️ وی همچنین گفت: آقای شهردار و معاونان وی بارها از تقدیر کتبی سازمان ها و نهادهای نظارتی از شهرداری با موضوع شفاف سازی و مبارزه با فساد اداری در جلسات رسمی شورا صحبت کرده اند، در این زمینه تذکری در 23 آذر ماه سال 95 به شهرداری داشتم که از زمان اعلام این تذکر بیش از چهار ماه می گذرد. طبق این تذکر درخواست کردم مستندات این ادعا را به صورت مکتوب به شورا ارسال کنند، دو بار نیز به صورت شفاهی از معاون شهردار این درخواست را داشتم که تاکنون پاسخی دریافت نکرده ام.

◀️ به گفته حافظی رئیس شورای شهر این تذکر را با یک ماه تاخیر به شهرداری ارسال کرده است. وی افزود: قطعا مایل نیستیم شائبه دروغگویی برای فردی که کاندیدای ریاست جمهوری است، ایجاد شود به همین دلیل برای آخرین بار درخواست می کنم ظرف یک هفته این مستندات به شورا ارائه شود در غیر اینصورت افکار عمومی برداشت دیگری خواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا