خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو نامه ابراهیم رئیسی به روحانی و صداوسیما

ابراهیم رئیسی یکی از کاندیداهای اصلگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، در دو نامه ی جداگانه به حسن روحانی و رییس صداوسیما، ابهامی را مطرح کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن نامه ی رئیسی خطاب به رییس جمهور در پی می آید:«بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید. اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود».

 

متن نامه ی وی به آقای علی‌عسکری، رییس صدا و سیما نیز به این شرح است: «انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند. متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند. از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی اگه جانبداری تلویزیون رو از من دیدید، بگید ایشا الله گربه است : من خودم هم به اونها معترضم. مثلا!!

  2. تیم تبلیغاتی حجت الاسلام آقای رئیسی هوشمندانه سناریویی مبتنی بر شبه منطق یا مغالطه طراحی کرده اند: اگر معلول (اعتراض آقای رئیسی) به صدا و سیما وجود داشته باشد ، لابد علت (جانبداری صدا و سیما از رقیب رئیسی) وجود داشته است: اگر طرف گریه و فریاد می کند، لابد درد و غمی وجود دارد! . عموم به سادگی این نتیجه گیری معکوس را می گیرند، در حالی که هیچ معلولی نشان دهنده فقط یک علت نیست مگر اینکه هیچ علت دیگری متصور نباشد: اگر زمین خیس است نمی شود گفت حتما باران آمده، شاید کسی روی آن آب ریخته/ اگر کسی شکایت می کند، معلوم نیست حتما حقش ضایع شده ، شاید پیش دستی می کند یا می خواهد خودش حقی یا حق بیشتری را ضایع کند یا روی این کار سرپوش بگذارد. کسی که در قوه قضائیه عمر گذرانده بهتر باید یداند که هر شکایتی نشان دهنده مورد ظلم وافع شدن شاکی نیست وگرنه برای محق بودن کافی بود که ما زودتر شکایت کنیم.

  3. نكن پدر جان ، نكن ! ميترسم اين اعتماد به نفس غلط كار دستت بده ! اول بايد تكليف جنابعالى با لشكر نامزدهاى اصولگرا – هفتصد و شصت و شش نفره ! – روشن بشه، بعد ببينيم تازه بزرگان جريان اصولگرائى حضرات آقايان : مهدى محمدى، عليرضا زاكانى و سركار خانوم مرضيه دستجردى چى تشخيص ميدن ؟! آخر سر ايرادى نداره با رئيس جمهور نامه نگارى كنى ! ازمن اگه بپرسى ميگم : حواست فقط به جناب سرهنگ باشه و ديگر هيچ !

  4. افرین بر تو ای سید بزرگوار صدا سیما الان همش داره روحانی رو نشون میده روحانی میگه صدا سیما با دولت همکاری نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا