خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح لوفت‌هانزا درباره همکاری با ایران‌ایر

بوریس اوگورسکی سخنگوی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا تائید کرد که این شرکت با ایران‌ایر مذاکراتی را آغاز کرده است. او گفت فعلا نمی‌تواند زمان دقیقی را برای انعقاد قرارداد میان دو شرکت اعلام کند اما مذاکرات در جریان است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از دویچه وله، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۱۹ آوریل برابر با ۳۰ فروردین گزارش داد که شرکت هواپیمایی آلمان، لوفت هانزا، درحال مذاکره با ایران‌ایر است. کارستن زانگ، مدیرمنطقه‌ای شرکت لوفت‌هانزا در دوبی گفته است که مذاکرات با ایران‌ایر به صورت فشرده در رابطه با تعمیر و سرویس هواپیماها ادامه دارد.

در گزارش رویترز آمده است که لوفت هانزا در آموزش خلبانان ایرانی نیز به ایران‌ایر کمک خواهد کرد.

تمایل لوفت هانزا برای همکاری با ایران زمانی آشکار شد که جمهوری اسلامی ایران برای تحویل هواپیماهای جدید، قراردادهایی را با شرکت‌های هواپیماسازی غربی امضا کرد.

بوریس اوگورسکی سخنگوی شرکت لوفت‌هانزا به دویچه وله فارسی گفت، مذاکرات با ایران‌ایر درعرصه‌های مختلف از سرویس نگهداری هواپیما گرفته تا پذیرایی از مسافران در جریان است.

سخنگوی لوفت‌هانزا همچنین تاکید کرد: «انجام مذاکره به معنی بستن قرارداد نیست و هنوزهیچ‌گونه قراردادی بین لوفت‌هانزا و ایران‌ایر امضا نشده است. اما آن‌گونه که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند گویا لوفت‌هانزا و ایران‌ایر درآستانه امضای یک قرارداد هستند. ولی این اطلاعات نادرست است.»

سخنگوی لوفت‌هانزا همچنین گفت که برنامه و زمان مشخصی را برای امضای یک قرارداد نمی‌توان تعیین کرد و این مذاکرات هنوز ادامه دارد.

به گفته اوگورسکی لوفت‌هانزا ۶۰ سال است که به ایران پرواز می‌کند و در بازار ایران حضور دارد. این مقام شرکت هواپیمایی آلمانی خاطرنشان کرد که بازار ایران برای شرکت لوفت‌هانزا با صرفه است و این بازار اهمیت زیادی دارد و امکان توسعه و رشد آن نیز وجود دارد.

در برابر این پرسش که آیا شرکت لوفت‌هانزا علاوه بر ایران‌‌ایر با شرکت‌هایی چون ماهان‌ایر هم وارد مذاکره خواهد شد یا نه، سخنگوی لوفت‌هانزا پاسخ داد که این شرکت فقط با ایران‌ایر مذاکره می‌کند و او از گفت‌و‌گو با دیگر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی اطلاعی ندارد.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. در دوران تحریم ها در فرودگاهای آلمان به ایران ایر یک قطره بنزین هم نمیدادند و حالا این اعلام همکاری . دست آورد برجام در ابعاد مختلف .
    کور شود هر آن کس که نتواند دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا