خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاد: چرا نخبه کشی! پیروز انتخاباتم

«مهدی خلیلی»، شخصی که خود را «استاد» و «نخبه اصلاحات» می خواند و در انتخابات های شورای شهر و ریاست جمهوری ثبت نام کرده، به خبری با عنوان «استاد! انصراف داد» [لینک] واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن نوشته ی تلگرامی او در پی می آید:

پاسخ بنده به تخریب های مختلف علیه خویش؛ صرفاً لبخند است.

🌀متاسفانه از وقتی بنده به عنوان یکی از کاندیداهای شورای شهر پنجم تهران ثبت نام نمودم، و به موازات آن در انتخابات ریاست جمهوری؛ آماج حملات رسانه‌ای و ترور شخصیتی واقع شدم که به عنوان نمونه به موارد ذیل اشاره می شود:

۱ – علی رغم عضویت حقیر در حزب فاخر ندای ایرانیان (شعبه تهران)، فردی سرخود (رقیب انتخاباتی ما در شورا) و خارج از چارچوب قوانین تشکیلاتی، استیصال خود را بنمایش گذاشته، حتی با دستکاری اخبار کانال رسمی تلگرامی حزب، بودن یا نبودن ما را انکار نمودند؛ حال آنکه حزب دبیرکل بزرگی دارد؛ رهبر محترم و عزیزی چون دکتر سیدمحمد صادق خرازی (دیپلمات برجسته) را دارد و اگر قرار بر انکار یا حذف ما بود؛ صرفاً این عزیزان بایستی اعلام می نمودند.

۲ _چندی قبل، عوامل فردی به نام ع.م طی تماس تلفنی؛ مدعی رد صلاحیت بنده از هر دو موضوع انتخاباتی شدند، علت نگرانی ایشان از ورود ما به انتخابات؛ اما نامعلوم!

۳ – و در آخرین مورد، تخریب انصاف نیوز علیه بنده که در بالا آمده…!
🔰 در پاسخ:
در مورد سابقه حزبی بنده خلاف آنچه انصاف نیوز به کذب مدعی شده بنده از شورای مرکزی حزب «مردمی اصلاحات» طی فحوای مصاحبه بنده با خبرگزاری ایلنا مورخه هشتم بهمن سال93؛ استعفاء نمودم، هرچند دبیرکلش ما را اخراجی از حزب خواند، حال آنکه واقعیت همان بود که ایلنا نوشت و عرض شد…

🔷 ضمنا قیاس مع الفارق غلط انصاف نیوز در هم تراز نمودن بنده با افرادی که هیچ گونه شباهتی نه در منش و نه در خلقیات سیاسی با حقیر ندارند، هم جای سؤال دارد که هدف نگارنده چه بوده؟ و یا دنبال القا چیست؟! متاسفانه…

👁‍🗨 که البته ذره‌ای از اراده اینجانب برای شرکت و نهایتا پیروزی ام در انتخابات پیش رو شورای شهر تهران نمی کاهد…

🔷 ضمناً بنده اگر پتانسیلی ندارم و خصوصیات مورد تقبیح آقایان را دارم؛ بفرمایند پس چرا به انحا مختلف قصد تضعیف، تخریب و فرافکنی علیه شخصیت علمی و سیاسی ما دارند؟!

مگر مهدی خلیلی چه می گوید یا چه هدفی دارد که آقایان را به نخبه کشی و ترور شخصیت اینجانب واداشته؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا