خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آرش آقای گل هم خداحافظی کرد/ مرا با پیراهن استقلال به خاک بسپارید [+بیانیه]

مهاجم دوست داشتنی و کرمانی فوتبال ایران نیز بعد از جدایی از پیکان ترجیح داد از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی امروز رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا بعد از عنایتی او نیز رسما کفش‌هایش را بیاویزد.

برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال بعد از جدایی از این تیم و حضور در پیکان در نیم فصل از جمع شاگردان مجید جلالی جدا شد و در حالی که تا پیش از این صحبت از حضورش در فوتبال اروپا و لیگ گرجستان بود، ترجیح داد از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

آرش برهانی توانسته در کل ادوار لیگ ایران با زدن ۱۱۶ گل عنوان دومی آقای گلی لیگ برتر ایران را کسب کند همچنین رضا عنایتی با ۱۴۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران است.همچنین در سال 1387_1388 آرش برهانی از استقلال با 21 گل به آقای گلی رسید.

او در این خصوص بیانیه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که در ادامه می‌خوانید:

مرا با پیراهن استقلال به خاک بسپارید/ در حسرت ستاره سوم سوختم

آرش برهانی نامه خداحافظی خود از دنیای فوتبال را رسما منتشر کرد.او در این نامه وصیت کرد:مرا با پیراهن استقلال به خاک سپارید.

به گزارش ایلنا،آرش برهانی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.او با خداحافظی از دنیای فوتبال نامه ای را در این زمینه منتشر کرد.متن این نامه به شرح زیر است:

در ذهنم نه دنبال کلمات درشت می گردم، نه پی بزرگنمایی هستم، هواداران استقلال و فوتبال ایران چنان عزتی برای من ساخته اند که کلمه ای نمی توانم برای آنها بیابم که در بیانیه خداحافظی قرار دهم، دست تک تک هواداران را می بوسم و از ته دل مى گویم همه آنها را دوست دارم و تاکید می کنم که «غم درونم را از این خداحافظی نمی توانم کتمان کنم».

قصور و کاستیهاى را با آن دل پر مهر و محبت همیشگیتان به من ببخشایید. در این لحظه که از شما خداحافظى میکنم آسوده خاطرم که تمام سعى و تلاش خودم و براى خوشحال کردن و سربلندى تیم خودم انجام دادم.

هر چه محقق شد لطف خداوند و آنچه ماند توان و بضاعتم بود و امیدوارم چهره ایى از من بخاطر بسپارید که در آن صادقانه و عاشقانه براى منافع استقلال جنگیده باشم.

این افتخار که براى دو تیم ستاره دار (بواسطه‌ى قهرمانى در آسیا)بازى کردم برایم تا همیشه خواهد ماند . یک قهرمانى با پاس دوست‌داشتنى و چهار قهرمانى با استقلال دو ستاره کبیر، محبتِ شما عزیزان و کلى خاطرات خوش تمام سرمایه من در این چند سال حضورم بود.

از رسانه هـاى مکتوب، صوتى و تصویرى، خبرنگاران عزیزى که نقش زیادى در پیشترفت من داشتن تشکر میکنم ، زحمات و محبت آنها را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و اقرار می کنم که همیشه از انتقادها استفاده کرده ام و از تشویق و تمجیدشان انگیزه گرفته ام .

از مدیران و مربیان عزیزم تشکر میکنم و از آن مدیران و مربیانى که سهم بیشترى در پیشرفت من داشتند سپاسگزارم.

از آن دسته از هم تیمی‌هاى عزیزم که ساده و بى آلایش براى یک هدف (موفقیت استقلال) مرا طی این سال ها یارى و همراهى کردند صمیمانه تشکر میکنم و برایشان بهترین ها را آرزو میکنم.

هر آمدنی رفتنی هم دارد، با این وجود فکرش را نمی کردم که اینگونه از استقلال و فوتبال خداحافظی کنم، هر چند این روزها این جور رفتن ها باب شده اما دوست داشتم با پیراهن پرافتخار استقلال از فوتبال کنار بروم و حالا همین جا از هواداران خداحافظی می کنم، تنها در گوشه ای از ایران با قلبی آبی.

تنها حسرت من هم ستاره سوم خواهد بود که نتوانستم آن را برای استقلال و با استقلال و هوادارانش به دست بیاورم.

تصمیم نداشتم که در ایران در تیم دیگرى بازى کنم ولى همانگونه که در ابتداى فصل نقل و انتقالات شایعه هایى بوجود آمد توفیق اجبارى نصیبم شد که در تیم خوب پیکان که جز خوبى و احترام و عزت چیز دیگرى از بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم دوست‌داشتنى ندیدم بپیوندم و بابت همه ى خوبیها از آنها تشکر میکنم.

تا زنده هستم استقلالى و هوادار استقلال هستم و در روز وداع از دنیا هم دوست‌دارم مرا با پیراهن مقدس استقلال به خاک بسپارند.

امیدوارم که در کارهایتان موفقیت به کامتان باشد و همدلى و اتحاد در برابر مشکلات رفیق راهتان.

ارادتمند و آرزومند آرزوهاى نیکتان هستم.

آرش برهانی 30/1/1396

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا