خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قبر 700 میلیونی در امامزاده صالح

مهدی چمران در  هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع گورستان‌ها و آرامستان‌ها چندین بار در شورای شهر مطرح شده است اظهار داشت: در گذشته گورستان‌های شهر متناسب با جمعیت گذشته بود و هم اکنون نیز می‌توان با مدیریت از همین گورستان‌ها برای دفن اموات استفاده کرد.  ما می‌توانیم از ظرفیت گورستان‌های فعلی که متروکه و یا امامزاده‌ها در شهر استفاده بهتری را ببریم.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از فارس، چمران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق می‌توان فضای مناسبی را برای دفن اموات در گورستان‌های داخل شهر فراهم کرد گفت: می‌توان با ایجاد فضاهای سبز و تفرجگاه فضایی را ایجاد کرد که در کنار آن نیز اموات دفن شوند.

در ادامه جلسه مجتبی شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در سالهای 83، 84 و 85 مصوبات بسیاری در خصوص وضعیت بهشت‌زهرا و آینده این مجموعه وجود داشته است گفت: متأسفانه از سال 83 تا 93 هیچ اقدام مناسبی در جهت مکان‌یابی و جانمایی برای گورستان جدید در شهر تهران صورت نگرفته است. در حالی شاهد هستیم که در امامزاده صالح قبر به رقم قابل توجهی (700 میلیون تومان) رسیده است.  اگر مصوبات شورای شهر در سال 83 عملی و اجرایی می‌شد شاهد این گونه ارقام نجومی نبودیم و این در حالی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید مشکل شهروندان در خصوص دفن امواتشان از طریق دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری، دولت و شورا پیگیری شود.  زمانی را برای شهرداری تعیین شود تا در این خصوص پیشنهادات خود را ارائه کنند تا در سال 94 نیز نخواهیم دوباره به این موضوع و موضوعات گذشته بیاندیشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا