خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پيش بينى حرمت شكنى به سبک احمدی نژاد

«حسين مرعشى» در خاطره ای تلگرامی با عنوان «پيش بينى حرمت شكنى به سبک احمدی نژاد»، نوشت:

در ماههاى پايانى سال دوم رياست جمهورى آقاى احمدى نژاد در پرواز تهران به كرمان با آقاى زادسر نماينده اسبق جيرفت همسفر بوديم. ايشان به خاطر انتقادات صريح من از احمدى نژاد گلايه كرد. در پاسخ گفتم: آقاى احمدى نژاد مقام قدسى كه نيست يك مقام انتخابى است و بايد پاسخگوى عملكرد خود باشد و قصد بنده هم اصلاح امور كشور است.

آقاى زادسر گفت: با توجه به حمايتهاى سخاوتمندانه رهبرى از ايشان ممكن است انتقادات شما موجه نباشد.

من به او تاكيد كردم: اگر ما (اصلاح طلبان) در صحنه نباشيم و آقاى احمدى نژاد به ما مشغول نباشد، حتما رهبرى را هدف قرار مى دهد و حرمت شكنى خواهد كرد.

آقاى زادسر دليلش را پرسيد. براى او دو سابقه رفتارى احمدى نژاد را تشريح كردم:

📌١- آقاى احمدى نژاد در مقاطعى فرماندار و استاندار دولت آقاى هاشمى بوده است. اينكه در رياست جمهورى رقيب ايشان باشد يا حتى بر ايشان پيروز شود چيز غير عادى نيست اما و اگر ذره اى اصالت و ريشه داشت هرگز به مافوق قبلى خود توهين و جسارت نمى كرد.

همانطور كه آقاى احمدى نژاد به راحتى از آقاى هاشمى عبور كرد و به صورت او چنگ انداخت در اولين فرصت با رهبرى هم چنين خواهد كرد.

📌٢- بعد از پيروزى سيد محمد خاتمى در سال ١٣٧٦ و قبل از اسقرار ايشان به عنوان رييس جمهور در اردبيل زلزله اى به وقوع پيوست؛ به ايشان مشورت دادند كه به مناطق زلزله زده سرى بزند. به آقاى احمدى نژاد استاندار وقت اردبيل هم توصيه شد كه از رييس جمهور وقت استقبال كند. آقاى احمدى نژاد با رفتار منحصر به فرد خود آن روز در استاندارى اردبيل حضور داشت و به استقبال آقاى خاتمى نرفت.

به آقاى زادسر گفتم كسى كه اينگونه و جسورانه با رييس جمهور منتخب و محبوب مردم ايران برخورد مى كند و در مقابل آراى ملت مى ايستد، بايد از عاقبت او ترسيد.

🔴🔴اكنون در جايى ايستاده ايم و با شخصى مواجه ايم كه از گذشته او پند نگرفتيم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا