خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم دیدار نماینده پوتین با رئیسی منتشر می شود؟

انتشار خبر و عکس دیدار نماینده ی ولادمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با ابراهیم رئیسی که کاندیدای ریاست جمهوری شده است، واکنش هایی در افکار عمومی داشت.

به گزارش انصاف نیوز، بخشی از حساسیت های جلب شده به دلایلی مشابه با حساسیتی است که در آمریکا نیز به ارتباط ویژه ی تیم ترامپ با مقامات روسیه داشتند.

سال 1375 نیز دیداری بین محمدجواد لاریجانی که گرایشی اصولگرایانه دارد با «نیک براون» مدیران کل وقت وزارت امور خارجه‌ی انگلیس جنجالی شد و حساسیت هایی را برانگیخت.

حساسیت ویژه ی افکار عمومی نسبت به دیدارهای خارجی کاندیداهای ریاست جمهوری به حدی است که دیدار آن زمان آقای لاریجانی بر انتخابات سال 76 تاثیر گذاشت. در آن انتخابات، علی اکبر ناطق نوری کاندیدای جناح راست (اصولگرا) بود.

آیا ستاد آقای رئیسی برای شفافیت دیدار در برابر افکار عمونی حاضر می شود که فیلم دیدار با «رستم مینیخانوف» را منتشر کند؟

نماینده ویژه «پوتین» به دیدار «رئیسی» شتافت!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ميدانيد كه تاتارستان حياط خلوت اسرائيل است ! حكومت خود مختار تاتارستان اخيراً طى قراردادى رسمى با دولت اشغالگر متعهد شده است كه به يهوديان تاتارى كه به اسرائيل مهاجرت كرده اند حقوق و مزاياى بازنشستگى بپردازد !

    1. حالا فهمیدی خدف چی بوده….
      خود دولت محترم درخواست این دیدار رو گرده و بعد تو بوق وکنا می کنید چرا این دیداربرگزار شده است…..
      واقعا جالبه…
      بگرد و پیدا کن سنگ پا قزوین را

  2. فکر می کردیم حالا دیگه بعد نزدیک به 200 سال ترتیباتی داده شده که تشریفات مربوط به صدور “سند تحت الحمایگی” در خفا برگزار بشه ولی ظاهرا آقایون از 88 به بعد فقط در مورد رونمایی از اسناد و مدارک خوردن و بردنهای صدها میلیارد دلاری و هزاران میلیارد تومانی با ملت تعارف دارن و ماخوذ به حیا عمل می کنن نه هیچ چیز دیگه!

  3. بخشی از تاریخ ایران که در خفا مانده است. عباس میرزا قشون قاجار را به شمال غرب ایران برد. علما هم برای مقابله با دولت بی دین روس اعلام جهاد دادند . مردم با سلاح عرف محلی (دشنه – تبر و… ) در معیت علما نزد قوای دولت اردو زدند. شبانه روس های کیسه های حاوی سکه روسی به چادر های روحانیون پخش کردند. تنها با چند سکه می توانستند یک روستا را بخرند. آنان تا بحال چنین پولی ندیده بودند. فردا صبح روحانیون جهادگر اعلام تقیه کردند و قبل از دمیدن صبح محل جنگ را ترک کردند. عباس میرزا صبح زود اوضاع را خطر ناک دید . اما همچنان با رشادت جنگید و شکست خورد. بعد شکست به نیشابور رفت و در آنجا سکته کرد , مرد. ملاقات با روس ها چنین بویی را می دهد. بوی خیانت به وطن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا