خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل حمله هوایی امریکا به داعش از نگاه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
اگر آمریکایی ها واقعاً به جنگ علیه داعش معتقد هستند، چرا از اساس این گروهک تکفیری – تروریستی را پایه ریزی و ساخته و پرداخته کردند؟ چرا آمریکایی ها و اروپایی ها گروه های تروریستی و جنایتکاری را پدید می آورند که بعدها مجبور به حمله نظامی علیه آنها شوند؟ در این زمینه سؤال های فراوانی وجود دارد که البته هیچگاه پاسخ روشنی به آنها داده نشده و هرگز هم پاسخ داده نخواهد شد.
نکته دومی که باید در ارزیابی حمله آمریکا علیه داعشی ها مورد توجه قرار گیرد اینست که گروه های تکفیری – تروریستی حدود سه سال و اندی است که در سوریه درحال ارتکاب جنایت علیه مسلمانان هستند و تقریباً از حدود یک سال پیش نیز کشتار مردم عراق را آغاز کرده اند، اما در این مدت دولت های غربی به سرکردگی آمریکا و مجامع جهانی تحت سیطره دولت واشنگتن، هیچگاه چنین تحرک سیاسی گسترده ای را به راه نیانداخته بودند. این تحرکات زمانی آغاز شد که دامنه جنایات داعش به اقلیت های دینی و مذهبی عراق و بخصوص علیه مسیحیان رسید و پس از آن بود که از سازمان ملل گرفته تا شورای امنیت و سران دولت های اروپایی و در نهایت آمریکا تصمیم گرفتند اقدامی علیه این گروهک تروریستی انجام دهند. آیا این روش نشان دهنده دوگانگی موجود در افکار شیطانی مقامات غربی نیست؟ چرا مجامع بین المللی و دولت های غربی به مدت سه سال در برابر جنایات داعش در سوریه و یک سال جنایت این گروهک تروریستی در عراق سکوت کردند؟ چرا مدعیان حقوق بشر بیش از یکماه است که از کشتار آنان و کودکان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی حمایت می کنند؟ اما به یکباره زمانی که جان مسیحیان و سایر اقلیت های دینی به خطر افتاد، دایه مهربان تر از مادر شدند؟
این دوگانگی ریشه در نیت های شیطانی آنها دارد، آنها در واقع نگران نسل کشی نیستند، بلکه زمانی نگران می شوند که نسل کشی ها مسیحیان و سایر اقلیت های دینی به جز مسلمانان را تهدید کند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا