خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت یک تشکل دانشجویی به شرکت در انتخابات

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی درباره ی حضور در انتخابات های پیش رو بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل این بیانیه در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
“إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم”

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با نظر به اصل ششم قانون اساسی که بر اداره امور کشور با اتکا به آرای جمهور مردم صحه می‌گذارد، انتخابات را تجلی گاه تاثیر گذاری جمهور ملت بر کلیه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن باور به فاصله معنادار وضعیت کنونی برگزاری انتخابات در کشور با شرایط مطلوب و همچنین مطالبات جوانان، به‌ویژه دانشجویان که نمایانگر مسیری پرمخاطره در راستای تحقق حاکمیت مردم سالار که به منزله والاترین آرمان مغفول مانده بیانگذاران انقلاب اسلامی و خاصا حضرت امام خمینی (س) است، یگانه راه اثربخش و کم هزینه جهت دستیابی به توسعه سیاسی را حضور و مشارکت فعال در انتخابات پیشرو می‌داند.

طرفه آنکه فاصله معنی دار دولت‌ها از منظر کارکرد اجرایی و اندیشه کلان مدیریتی در کشور، مولفه‌ای مناسب است تا نقش آفرینی مردم در انتخاب گزینه مناسب برای پیشبرد منافع ملی امری خطیر تلقی شود.

به تجربه ثابت شده است که دانشجو پیشتاز فعالیت‌های توسعه‌طلبی است. سکون و سکوت در نهاد دانشگاه نیز عامل میانداری افکار و اندیشه‌های واپسگرا بوده است، همین امر انگیزه‌ای شد تا اراده متحجرین بر این باشد که این قشر تاثیر گذار را از صحنه تصمیم سازی کشور محو و بی اثر کنند.‌

از آنجا که میزان و درصد مشارکت در انتخابات جهت تفوق منافع ملی بر عقائد خرافی و توسعه ستیز همواره تعیین کننده بوده است؛ انجمن اسلامی دانشجویان به عنوان تنها تشکل اصیل انقلابی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) از جامعه هوشیار دانشگاهی کشور درخواست می‌کند تا با مداقه بر تحولات سیاسی کشور، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا را با حضور و مشارکت جدی در تعیین سرنوشت خویش برخلاف آمال حزب پادگانی رقم زنند.
“الْيَوْمَ تُجْزَىٰ كُلُّ نَفْسٍ بِمَا كَسَبَتْ”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا