خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نیازی به عکس گرفتن با فقرا نیست»

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه فردی با نگاه عوام فریبی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شود، نه تنها که مردم فریب او را نخواهند خورد، بلکه به ضرر آن فرد نیز تمام خواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز، «میرحمایت میرزاده» سخنگوی کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با تاکید بر لزوم رعایت کرامت های انسانی در جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که رعایت کرامت انسانی الفبای اخلاق و وظیفه ی هر انسانی به ویژه مسلمانان و ایرانیان است.

وی با انتقاد از طرح برخی ادعا از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «طرح برخی ادعاها در زمینه یارانه و کمک به فقرا نه تنها توهین به مردم و کرامت انسانی است و اقدامی عوام فریبانه محسوب می شود»، خاطر نشان کرد: بعید می دانم افرادی که به عنوان کاندیدای نهایی انتخابات تائید صلاحیت شده اند حرکاتی عوام فریبانه از جمله کمک به مستمندان با نیت تبلیغات انتخاباتی انجام دهند. با این وجود چنانچه چنین فردی با چنین نگاهی وارد عرصه رقابتی شوند، نه تنها مردم فریب او را نخواهند خورد، بلکه به ضرر آن فرد نیز تمام خواهد شد، مردم می توانند شعارها و ادعاهای افراد را تشخیص دهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: فردی که با فقرا و مستمندان عکس می گیرد، خود نیز می داند که برای تبلیغ و موفقیت در انتخابات نیازی به این عکس گرفتن ها نیست و تنها کارنامه ی عملکرد اوست که نشان می دهد که به فکر فقرا بوده یا خیر..

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا