خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود صادقی: روحانی در مناظره ها دست بالا را دارد

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پخش زنده مناظره های انتخابات بر شور انتخاباتی می افزاید گفت: رییس جمهور توانمندی خود را در مناظره ها نشان داده است.

محمود صادقی در گفت و گو با انصاف نیوز با اشاره به اینکه در ستاد تبلیغات انتخابات فقط دو عضو از وزارت کشور حضور دارند اظهار کرد: این ستاد دولتی نیست که رقبای روحانی علیه او موضع گرفته اند. این ضعف اشخاص است که از هر موقعیتی برای تخریب رقبای خود استفاده می کنند. روحانی که اعلام کرد طرفدار این است که مناظره ها به آزادترین شکل برگزار شود پس این تخریب ها موضع گیری ها علیه دولت چرا انجام می شود؟ در ستاد تبلیغات انتخابات دادستان کل کشور، رییس سازمان صدا وسیما و یک نماینده از مجلس هم حضور دارد پس این ستاد زیر نظر دولت نیست.

وی در ادامه افزود: پخش زنده مناظره ها به نفع روحانی است زیرا وی در مناظره های انتخابات 92 توانمندی خود را نشان داد و ثابت کرد به فن مناظره و خطابه احاطه دارد. از طرفی رییس جمهور توانایی دفاع از عملکرد 4 ساله دولت خود را دارد و از هر جهت دست بالا را در مناظره دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم سنت مناظره ها باید ادامه یابد زیرا مناظره ها نقش مهم در تصمیم گیری مردم دارد و موجب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. روحانی بایدحرفهای نویی بزندوازآماربپرهیزدچون عملکردهاملموس نبوده واوضاع اقتصادی توده مردم خوب نیست وشایدبدترازقبل!روحانی بفرمایدتمام هم وغمش نجات کشورازبحرانهاوترمیم خرابیهای خارجی وداخلی بجامانده بود.روحانی بگویدمدیریت برای پرنشاط شدن متحول وقطعاًنظراکثریت ملت ودانشگاهیان دراین تحول موثرخواهدبودونیزدوری اززیاده خواهیهاوپاکدستی وکاهش امتیازات مدیران.آقای روحانی ازبازشدن عرصه مدیریت برای صاحبان علم واندیشه بگویدونیزآزادی واجرای دقیق ومحکم حقوق شهروندی واجرای قانون اساسی ونیزعدات اجتماعی وایجادتعادل درپرداختهاومحدودساختن گروهای فشاروفاش ساختن دستهای دولتهای سایه وخصوصی سازی درهمه ابعادنه فقط زیرمجموعه دولت!ودههاموضوع کلیدی دیگر.

  2. استرس روحانی و همفکرانش از مواجه شدن با رئیسی و قالیباف از الان قابل درک است و مشاهده میشود به همین خاطر پادوهایی مثل صادقی اقدام به دادن روحیه به روحانی میکنند و در جنگ باخته رجز خوانی میکنند

  3. روحانی با این سوپرمن بازی ها و کارنامه ای که پر از خالیست برنده انتخابات نخواهد بود. در غیر اینصورت کلا این عقل است که صد در صد زیر سئوال میرود . چیزی که امثال جناب صادقی ندارند که نگرانش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا