خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکوری‌راد: به‌هم‌ریختگی اصولگرایان مشهود است

دبيركل حزب اتحاد ملت گفت: اصولگرایان به هم ريخته اند و نمي توانند برنامه هايشان را پيش بيرند. با تبليغاتي مثل احمدي نژاد به دنبال جذب پايگاه راي او هستند.

به گزارش انصاف نیوز، علي شكوري راد اظهار كرد: از قبل پيشبيني مي كرديم كه جناح اصولگرا متوجه شود كه نمي تواند با روحاني رقابت كند و بپذيرد كه دولت مستقر ادامه پيدا مي كند.

وي ادامه داد: در راهبرد اول اصولگرايان قهرا مي خواستند كه براي آينده روحاني دور اول رياست جمهوري يك روحاني ضعيف تر باشد. براي اينكه ضعيف تر باشد نيازمند اين بودند كه ميزان مشاركت در انتخابات كاهش يايد؛ بنابراين خط كاهش مشاركت در انتخابات را پيش گرفتند.

اين فعال سياسي خاطر نشان كرد: در سطح رسانه اي آنها حس مي كرديم كه خط سرخوردگي مردم از حضور در انتخابات را پيش گرفته اند. مردم را دارند از مشاركت در انتخابات مايوس مي كنند.

وي گفت: اين پروژه را تا زماني كه به اين صرافت رسيدند مي توانند با كانديداي خود، روحاني را از راه به در كنند ادامه دادند. از زماني كه اين تصميم را گرفتند به نظر مي رسد سرعت پروژه كاهش مشاركت كم تر شد و از آن لحظه بيشتر بر تخريب روحاني متمركز شدند تا اگر امكان رقابت ميان كانديداي آنها و روحاني پيش گرفت امكان پيروزي برايشان وجود داشته باشد.

شكوري افزود: نتيجه اين پروژه به تشكيل جمنا انجاميد تا به كانديداي واحد برسند اما با به عرصه آوردن رئيسي توسط عده ي ديگر اين پروژه هم شكست خورد. در اين زمان بخشي كه پروژه اش تبليغ براي كاهش مشاركت بود به فكر احيا همان برنامه افتاد.

وي اظهار كرد: اما الان ديگر فرصت از دستشان در رفته و به نظر مي روز فضاي رياست جمهوري گرم شده و به سمت گرم تر شدن هم مي رود و آن ها ديگر نمي توانند عليه روحاني كاري اثر گذار انجام دهند.

شكوري خاطرنشان كرد: به طور كلي مي توان گفت كه همه ي برنامه ي هاي جناح اصولگرا به هم ريخته و ديگر نمي توانند به يك برنامه واحد برسند.

وي در باره ی ضرورت حفظ كرامت انساني در وعده هاي انتخاباتي نيز كفت: كساني كه با هدف هاي خاص پا به ميدان مي گذارند نمي توانند همه جانبه گري كنند. به نظر مي رسد براي جلب پايگاه احمدي نژاد بخشي از اصولگرايان فكر كردند كه مي توانند با كمك هاي مستقيم آن ها را به خود جذب كنند. توزيع كمك ها و نمايش آن ها به نظر مي رسد با اين هدف ها صورت گرفته و چون اهدافشان خالصانه نبود زود هم براي مردم مشخص شد.

انتهاي پيام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا