خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادامه‌ی خط گلپور

سیدسبحان بطحایی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی نوشت: نام رضا گلپور برای کسانی که در فضای سیاسی ایران نفس کشیده‌اند، آشناست. شنود اشباح، مشهور ترین اثر چاپ شده‌ی او که توانست با استفاده از فضای آزاد دوران اصطلاحات پا به بازار بگذارد، با اینکه جمع آوری شد، اما توانست خط جدید و محکمی را جهت استقرار فضای بد اخلاقی و کوبیدن میخ اخلاق غیر اسلامی در فضای سیاسی وقت، رقم بزند.

 

رییس جمهور وقت، موسوی خوئینی‌ها، نخست وزیر دولت جنگ، سعید حجاریان و … نام های آشنایی بودند که توسط «رضا گلپور چمركوهی»، یک جوان ِ متولد سال 56، در اواسط دولت اصلاحات، حدود بیست و خرده‌ای سن داشت، مورد حمله قرار می‌گرفتند. اما نکته‌ی جالب آنجا بود که تیغ حملات گاهی آنقدر تند می‌شد که حسین شریعتمداری! سردبیر روزنامه‌ی وزین کیهان! با او دست به یقه شد تا آنجایی که خود نیز از حملات ِ بی مهابای آن جوان دور نماند و متهم به ارتباط با انگلیس، همان اتهام نام آشنایی شد که سالیان دراز، مخالفان خود را بدان متهم می‌کرد.

 

اما خب، سرعت تند رضا گلپور، باعث شد بالاخره پر او به پر جاهایی بگیرد و در این اثنا محکوم نیز شد. لکن خط ِ رضا گلپور ادامه یافت.

 

جریانی که دوستان ِ نادان، افشاگرانه می‌خواندنش و دوستان ِ دانا، بی اخلاقی و اشتباه، خاموش نشد و علم آن دست به دست چرخید تا رسید به دکتر عبدالرضا داوری! این چهره‌ی شناخته شده به عنوان مدافع احمدی نژاد که کارنامه اش را مملو از فعالیت دانشجویی و و پیوند زده به تاریخ خبرگزاری ایسنا معرفی می کند!

 

 

اما عبد الرضا داوری بر خلاف رضا گلپور، تحصیلات عالیه دارد، دانشگاه تهرانی است اما دکترایش علی الظاهر از بلاد کفر است، از پایتخت استکبار جهانی! دکتر داوری دارای عناوین مختلف اجرایی هم بود، اما خود را در قامت یک خبرنگار آزاد و البته افشاگر همیشه جلوه می داد.

 

فرق دیگر رضا گلپور با دکتر داوری را می توان در رسانه داشتن، دانست. داوری مرد رسانه است، رسانه را می شناسد و کار کرده است. محتاط تر گام بر می دارد اما بالاخره پر او هم به پر دستگاه قضا گرفته است، اتهاماتش به ناطق نوری و پسرانش کارش را به دادگاه کشاند که البته بعدا حلالیت طلبید و عذرخواهی کرد، کاری که هیچگاه گلپور نکرد.

 

اما در این حین، داوری در حال تاخت و تاز است، کانال تلگرامی اش، فیسبوکش و دیگر رسانه هایش مواضعی را تند و تند منتشر می کنند و به حملات گسترده به هرکس! هرکسی که مخالف ِ او و دولت محبوب و موفقش، یعنی دولت نهم و دهم و شخصیت مورد علاقه اش، همو که در کنار چه گوارا و دیگران قرارش می دهد، یعنی دکتر محمود احمدی نژاد، ادامه می دهد.

به این چند تیتر نگاهی بیاندازید:

 

چگونه هزینه فعالیتهای «صادق خرازی» از «صنعت خودروسازی» تامین می شود؟

 

سخنی با حجت الاسلام سیدحسن خمینی و هواداران شان!

 

هم افزایی BBC و هاشمی رفسنجانی در ایجاد مجمع «سقیفه بنی ساعده»!

 

روایتی از «خط نفوذ» در «بیوت مراجع» (پیرامون آیت الله العظمی موسوی اردبیلی)

 

و … از عناوین آخرین حملات او علیه جریانی است که او پازل خط نفوذ می داند و عامل استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی!

 

آری… جریان خود عمار پندار و اعطای شخصی مجوزات تاخت و تاز بر دیگران با مصونیتی عجیب، انگار در فصل جدیدی قدم می گذارد به رهبری دکتر عبدالرضا داوری.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام يعني نظر شما اين است نسبت به تخلفات بزرگ ساكت باشيم وقتي در رسانه هاي خارجي منتشر مي شود روحاني در سال 65 با اسراييل جلسه بر عليه امام و انقلاب داشته و دادگاه حسن عباسي را تبرئه مي كند تكليف چيست؟

    4
    1
  2. در خصوص شكايت اقاي ناطق طبق گفته نزديكان اقاي داوري شكايت مربوط به يك كامنت زير پست ايشان در فيسبوك بوده است

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا