خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین یکتا: ریشه تون رو می خشکونن اگه اینبار بیان [+صدا]

«حسین یکتا» در جلسه‌ای با اعضای بسیج دانشجویی هوادار سیدابراهیم رئیسی خطاب به آنها گفت: «ریشه تون رو می خشکونن اگه اینبار بیان»!

به گزارش انصاف نیوز، در فایل صوتی که کانال ستاد آقای رئیسی از کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری منتشر کرده، آقای یکتا با لحنی التماس گونه گفته است: «30 روز همه‌ی کارها رو تعطیل کنید، تو رو خدا وقت بگذارید. این خط این نشون، ریشه تون رو می خشکونن اگه اینبار بیان».

وی درباره‌ی تبلیغات انتخاباتی به آنها توصیه هایی عجیب کرده، به طوری که انگار زمان برای این جریان سیاسی به سرعت در حال گذر است و باید از تمام توان در این مدت استفاده کنند.

«حسام الدین آشنا» مشاور فرهنگی حسن روحانی – رییس جمهور – امروز در پیامی در شبکه های اجتماعی که به نظر می رسد پاسخی به همین فایل صوتی باشد، نوشت:

«روایت گری دفاع مقدس را خرج هیچ رئیسی نکنیم. شهدا، بسیج و رهبری را برای سلایق و منافع خود هزینه نکنیم. فردای انتخابات هم مداح و راوی می‌خواهیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شوربختانه دراین دیار دوران تبلیغات ریاست جمهوری بعضی چنان دچار حالات هیستریکی میشوند که حداقلی از حفظ منافع ملی را نمی فهمند.

  2. آیا این نویسنده شما واقعا «انصاف» دارد که به نظر می رسد این گونه سوء استفاده می کند. حال آن که بیانات محکم مقام معظم رهبری در دفاع از بسیج و روحیه بسیجی فصل الخطاب است و اگر کسی ابراز نگرانی در مورد بسیج کند این گونه او را مورد هجمه شخصیتی قرار می دهد؟ شاید درست این است که بگوییم انصاف را خرج منافع نکنید که فردای قیامت به انصاف واقعی نیاز دارید! راستی قضیه ی آن توهین به کاندیداها چقدر صحت دارد، ای نویسنده ی ظاهرا بی انصاف؟؟

    2
    4
  3. جناب آشنا با دست فرمونی که شما و رییستان می روید در صورت پیروزی دولت روحانی نه از نظام چیزی باقی خواهد ماند و نه از ایران؛ پس ایستادن در مقابل شما و امثال عبدالله مومنی از نفس کشیدن هم واجب تر است

    1
    4
  4. اقای یكتا مینیاتوری و ریز رو تعریف كن بیزحمت. چرا باز ادرس یكی مثل احمدی نژاد رو از مسیر و با تابلوئه دیگه ای میدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا