خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد نوری‌زاد مصاحبه خودش را سانسور کرد!

به گزارش انصاف نیوز، «امید حسینی» فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی خطاب به «محمد نوری زاد»، نویسنده ی پیشین روزنامه ی کیهان نوشت:

جناب نوری‌زاد عزیز!

سرانجام بعد از بهانه‌های بنی‌اسرائیلی‌ متعدد و فشارهای مختلفی که آوردید، فیلم مصاحبه‌‌ شما منتشر شد اما با حذفیاتی که خواسته‌ی خودتان بود. شمایی که دایما دم از آزادی بیان می‌زنید و به سانسور و پنهانکاری اعتراض می‌کنید، این‌بار مصاحبه‌ی خودتان را سانسور کردید! من تعجب می‌کنم چطور شما حق دارید هرچیزی را که به ذهنتان آمد بگویید و بنویسید و تهمت بزنید، اما کسی حق ندارد اشکالات و اشتباهات شما را برملا کند؟ کاش کمی جرات داشتید و اجازه می‌دادید که مردم از همه‌ی حرف‌های شما آگاه شوند و بدانند با چه آدم بی‌منطقی طرف هستند. مثلا چه اشکالی داشت همه بفهمند نظر شما درباره آقای حسن روحانی چیست؟! مگر شما او را جنایتکار نمی‌دانید خب چرا این بخش را حذف کردید؟! چه ایرادی داشت که مردم بدانند نظر شما درباره پیوستن پسرتان به دار و دسته رجوی خائن و جنایتکار چیست؟! چرا اجازه نمی‌دهید که این بخش‌ها هم منتشر شوند؟ مگر به این حرف‌های خودتان باور ندارید؟ خب بگذارید همه، از جمله دوستانتان هم بشنوند و آگاه شوند. چه ایرادی دارد؟ از چه چیزی می‌ترسید؟

جالب اینجاست که حالا با انتشار این فیلم ناقص، خودتان را پیروز آن می‌دانید! واقعا این مصاحبه برای شما مایه‌ی افتخار است که آه و ناله چند آدم را منتشر کردید در تایید خودتان؟! حیف که ما داریم چوب حماقت دوستان خودمان را می‌خوریم که نفهمیده، صفحه‌ی مصاحبه را فیلتر کردند (؟!) وگرنه همین مصاحبه‌ی سانسور شده هم برایتان بس بود.

اینجا هم گله‌ی اصلی از شما نیست، از جناب دهباشی است که چرا با خواسته‌های غیرمنطقی یک آدم بی‌منطق موافقت کرده و بخش‌های جالب و حساس و چالشی مصاحبه را حذف کرده. آقای دهباشی نباید تسلیم خواسته‌های شما می‌شد. اگر قرار بود مصاحبه‌ای با این مقدار حذفیات منتشر شود، اصلا چرا از اول انجام شود؟ دهباشی نباید کوتاه می‌آمد. او باید بخش‌های چالشی مصاحبه را که اتفاقا بارها از زبان شما در نوشته‌های مختلف خودتان مطرح شده، منتشر می‌کرد. مخصوصا آن ادعای مضحک و بی‌سند شما درباره‌ی هواپیمای مسافربری ایرانی و طرفداریتان از ناو آمریکایی! کاش آن مدعیان وطن‌پرستی که دلشان را به امثال تو خوش کرده‌اند این بخش‌ها را هم می‌دیدند و می‌فهمیدند که با چه کسی طرف هستند. با آدمی که به صراحت می‌گوید هیچ مدرکی را دال بر جنایت امریکا قبول ندارد، حتی اگر آن مدرک از وزارت خارجه و دفاع آمریکا باشد!

به هر حال کاش از ابتدا مصاحبه انجام نمی‌شد. اگر جرات و شهامت نداشتید، نباید قبول می‌کردید. حالا هم که با جرح و تعدیل‌های شما منتشر شده، دون‌کیشوت‌وار ژست پیروزی گرفته‌اید و مشغول تخریب و توهین هستید. این مصاحبه فرصت خوبی لااقل برای خود شما بود. نه برای آنکه دست از انتقاد بردارید (که انصافا نباید برداشت) بلکه به این خاطر که در خلوت خود، مصاحبه‌ را مرور کنید و ببینید که به چه روزی افتاده‌اید! آخر مرد حسابی! آدم به هر فلاکتی بیفتد، ولی لااقل منطق داشته باشد. کاش از این فرصت استفاده کنید و از این پس، هر ادعایی را با سند و مدرک مطرح نمایید تا پیش وجدان خودتان راحت باشید، دادگاه دنیا و آخرت و ذهن مردم و آیندگان پیشکش.

ضمنا خوشحال می‌شویم مجوز انتشار بخش‌های سانسور شده‌ی مصاحبه‌ی خود را صادر نمایید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ميشه بگيد شما گردانندگان سايت چه پدر كشتگى با دكتر خزعلى و دكتر نورى زاد داريد ؟! چرا بايد يك سايت اصلاح طلب بلندگوى افول گراها باشه ؟! يعنى نميدونيد شما مدعيان اصلاحات همه تون سر هم باندازه بند انگشت كوچيكه دكتر خزعلى -كه شما ناجوانمردانه آقازاده افول گرا اسمشو گذاشتيد – اعتبار نداريد ؟! دكتر راست ميگه وجداناً شما امنيتى هستيد ؟!! جواب بديد اگه به شعور مخاطب احترام ميذاريد

  2. انصاف …هدفتان از درج این نوشته بدون اینکه اصل موضوع را اشاره نکرده اید چیست؟این نوشته که سرتاپاتوهین وتحقیر بود؟گواینکه من هیچ دلبسته ای به نوشته های نوریزاد ندارم ولی مراعات حداقل ها لازم است.

    2
    1
  3. ای فعال رسانه ای اصولگرا چقدر این زمان خوبه که پرده از حقایقی برمیداره مثلا همین ناو و هواپیمایی که شما فرمودی که قول میدم اصلا فکرشم نمیکردی در برنامه همین جناب دهباشی حقیقتی که سال ها شما وارونش رو نشان دادید فاش بشه هنوز خیلی مونده امثال شما […] و […] به شرف امثال نوریزاد برسید و اعتراف به خطای خودتون کنید اما تاریخ قاضی بهتری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا