خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور هاشمی: مردم گول وعده‌ تخریبگران روحانی را نمی‌خورند

«حسین عبداللهی» مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که مدیر مسوول روزنامه‌ی ستاد دکتر حسن روحانی به نام «آرمان ملی» است، در گفت‌وگو با «انصاف‌نیوز» می گوید که «مردم گول وعده‌ تخریبگران روحانی را نمی‌خورند»

متن این گفت و گو در پی می آید:

انصاف نیوز: چند روزی است که روزنامه «آرمان ملی» به عنوان ارگان رسمی رسانه‌ای ستاد دکتر روحانی منتشر می‌شود و به عنوان مدیر مسوول این روزنامه، چه ایده‌ای برای رساندن پیام و برنامه‌های دکتر روحانی مدنظر است؟

عملکرد دکتر روحانی در دولت یازدهم رساترین تبلیغ برای ایشان است و نیازی به تبلیغات فراوان برای معرفی توانایی‌های ایشان نیست بنابراین هدف اولیه «آرمان ملی» را نباید تبلیغ انتخاباتی برای دکتر روحانی دانست. آنچه سبب ترغیب برای انتشار روزنامه «آرمان ملی» به عنوان روزنامه رسمی ستاد دکتر روحانی شد، تاکید بر آگاهی جامعه از فعالیت‌های ستاد و برنامه‌های ایشان برای 4 سال آینده بود. همچنین حامیان دکتر روحانی در گفت‌وگو با «آرمان ملی» به تشریح حقیقت‌هایی درباره اصول و اهداف رئیس‌جمهور می‌پردازند تا رقبای ایشان نتوانند با تحریف واقعیت به تخریب ایشان بپردازند. همان گونه که شاهد بودید تا به امروز رقبای دکتر روحانی برنامه‌ای برای تبلیغ خود نداشتند بلکه سعی کردند نظر افکار عمومی را با تخریب عملکرد آقای روحانی به سمت خود جلب کنند که البته آگاهی جامعه بسیار بیشتر از تصور هجمه کنندگان به آقای روحانی است. برنامه‌ریزان تخریب آقای روحانی باید بدانند که نه تنها به نتیجه دلخواه نخواهند رسید بلکه سبب محبوبیت بیشتر دکتر روحانی شده و از آرای کاندیدای موردنظر خودشان کاسته خواهد شد.

×اطلاع و آماری از میزان استقبال از روزنامه «آرمان ملی» دارید؟

بله. استقبال از روزنامه «آرمان ملی» بیش از پیش‌بینی‌ها بود. درخواست زیادی هر روز از سوی حامیان و احزاب، جوانان و اقشار مختلف طرفدار دکتر روحانی برای دریافت روزنامه داده می‌شود. استقبال زیاد از روزنامه «آرمان ملی» به نشانه استقبال بیش از پیش جامعه از دکتر حسن روحانی است.

*جنابعالی مشاور و از حامیان شناخته شده ی مرحوم آیت ا… هاشمی بودید. از نظر شما دکتر روحانی و آیت ا… هاشمی چقدر اشتراک فکری و رفتاری داشتند؟

هنوز باور نمی کنم آیت الله هاشمی در میان ما نیست. هزار افسوس که آیت‌ا… هاشمی در این انتخابات در کنار ما حضور ندارند و جای خالی ایشان بسیار احساس می شود. به ضرس قاطع شخصیت‌های برجسته جریان اعتدال اگر چه دارای دیدگاه‌های نزدیک به آیت ا… هاشمی هستند اما نمی‌توانند جای خالی ایشان را پر کنند. دکتر روحانی تلاش زیادی برای حرکت در مسیر آیت‌ا… هاشمی داشته و دارد. این نکته را هم یادآوری می‌کنم که در دیداری که در آذر ماه سال 94 با آیت‌ا… هاشمی داشتم ایشان چندین بار به بنده تاکید کردند که آقای روحانی را تنها نگذاریم بنابراین تلاش ما در راستای تحقق خواست آیت ا… هاشمی است. مردم آگاه به آن هستند که باید با رای به آقای روحانی پیوند خود را با آرمان‌های آیت ا… هاشمی تقویت کنند چرا که تداوم این دولت خواست آیت ا… هاشمی بود چنانکه ایشان فرمودند«مطمئنم که دوره دوم دولت آقای روحانی می تواند ما را به پیشرفت های بیشتری برساند» بنابراین همه باید دست به دست هم بدهند تا همان‌طور که آیت ا… پیش بینی کرده‌اند دولت دوم آقای روحانی کشور را به شکوفایی و پیشرفت در تمام عرصه‌ها برساند. فراموش نکنیم که پیمودن این مسیر مبارک نیازمند همراهی و کمک همه دلسوزان است. تدوام اعتدال واصلاحات در استمرار دولت آقای روحانی است. تخربیگران بدانند مردم هوشیارند و گول وعده‌های پوچ آنها را نمی‌خورند و با روحانی تا 1400 همراه وهمدل خواهند ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا