خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظهور ستاره‌ای به نام جهانگیری

«سیدجواد میری» دانشیار جامعه شناسی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «مناظرات در جمهوری اسلامی ایران و ظهور یک ستاره» درباره ی «اسحاق جهانگیری» نوشت:

امروز در مناظرات به نظرم روحانی معقول حرکت کرد، زیرا او تکیه بر مسند ریاست زده است و دیگران باید برگ برنده ای رو میکردند تا به عموم شهروندان ثابت کنند چیزی در چنته دارند ولی تا الان روحانی جلو است. البته به نظرم امشب یک ستاره در آسمان سیاست ایران متولد شد و آن کسی نیست جز اسحاق جهانگیری. امشب روحانی کار بزرگی کرد که در ایران کمتر آدمها از این نوع کارها برای همدیگر میکنند و آن خلق فرصت برای دیگری در مسیر آینده است. به عبارت دیگر، در نبود احزاب این منش آدمهاست که در لحظه ها فرصتسازی یا فرصتسوزی می کند و آقای روحانی به عنوان فردی که رئیس جمهور ایران است و انسانی است که در آستانه هفتاد سالگی خویش قرار دارد فرصتی را برای آینده جهانگیری به عنوان نیرویی که توانایی مدیریتی دارد ایجاد کرد. روحانی میتوانست مانند بسیاری از مدیران در ایران اطرافیان خویش را تضعیف کند در برنامه زنده تا خود بزرگ جلوه کند ولی او چنین نکرد و این به نظر من یک گام بزرگ در سپهر سیاست ایران است. ممکن است شما بگویید که این قصد اصلی روحانی نبود ولی من خواهم گفت که حتی اگر قصدش نبود ولی روحانی فرصت را ساخت تا جهانگیری گل بزند و گل کند و این یعنی سیاست و سیاست یعنی تدبیر. روحانی در این چهار سال، با اینکه در کسوت یک روحانی است هیچگاه جا نماز آب نکشید ولی امشب توانست اخلاقی رفتار کند و این گام کوچکی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای جهانگیری بخواد دور بعد کاندید بشه، بخاطر اشاراتی که در حمایت از اصلاح طلبان و انتقاد از قوه قضا داشت، تأیید صلاحیت نخواهد شد، مگر اینکه دبیرخان عوض بشه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا