خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایشگاه دایمی وسایل گرم کننده

نمایشگاه دائمی تاسیسات در بورس بازار تاسیسات کشور در خیابان طالقانی تهران راه‌اندازی شد.
به گزارش ایسنا، مدیر بازاریابی شرکت بوتان هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه دائمی را اطلاع‌رسانی صحیح و لازم به مردم عنوان کرد تا مردم به راحتی مدل مناسبی را انتخاب کنند.
وی هدف دیگر این نمایشگاه را پرداخت هزینه کمتر توسط مشتریان عنوان و گفت: در این صورت مردم دغدغه کمتری برای خرید و خدمات پس از آن خواهند داشت.
مجید شایامهر به اهمیت همیشگی جایگاه مشتری نزد این شرکت اشاره کرد و افزود: در حالی که ما از سال‌های گذشته، بزرگ‌ترین مرکز تماس خدمات را داشته‌ایم و مشتری‌مداری اصل اساسی ما بوده است، یکی دیگر از مزایای این نمایشگاه آن است که ارتباط مستمر ما با مردم و مشتریان، بیش از پیش افزایش می‌یابد و فضای ارتباطی دوسویه، بیشتر شکل می‌گیرد.
وی ادامه داد: استقبال مردم از سیستم گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری مسئولیت ما را در تامین نیاز هموطنان‌مان دوچندان کرده و این شرکت با بیش از 60 سال سابقه خدمات‌رسانی، در این نمایشگاه علاوه بر گروه محصولات فعلی شامل آبگرمکن دیواری، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور، محصولاتی مانند دستگاه شوفاژ چگالشی پرقدرت و آبگرمکن‌های خورشیدی و برقی را هم ارائه می‌دهد بطوریکه کارشناسان ما در این نمایشگاه حضور دائمی دارند و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم خواهند بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا