خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی شکوری راد: روحانی در مناظره مسلط بود

علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: آقای روحانی با طمانینه خاص خود به خوبی پاسخ سوالات را دادند.

شکوری راد در گفتگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی- با اشاره به مناظره  کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: به نظرمن این مناظره یک مشکل اساسی داشت که در آن فرصتی را در ابتدای برنامه برای نامزدها جهت پرداختن به موضوعات مد نظر خود و صحبت های مقدماتی مد نظر قرار نداده بودند.

وی همچنین در بیان مزیت فرصت صحبت مقدماتی افزود: فرصت مقدماتی آماده سازی فضای مناظره نقش مهمی در آماده سازی روانی فضای مناظره ایفا میکند.

وی درباره چگونگی حضور دکتر روحانی در این مناظره افزود: به نظر من نقطه قوت اصلی دکتر روحانی در مناظره این است که ایشان با تسلط خوبی به سوالات پاسخ می دهند و نکته مثبتی که در مناظرات دارند این است که به مسائل حاشیه ای نمی پردازند با این حال دکتر روحانی با طمانینه خاص خود به خوبی پاسخ سوالات را دادند و از پس چالش های بحث به خوبی برآمدند.

شکوری راد گفت: به این دلیل که جامعه به دولتی معتدل نیاز دارد و دولت روحانی روز به روز بهتر عملکرد بهتری داشته و در تیم ایشان افراد متخصص کار می کنند و می توان انتظار داشت در پایان دولت دوم خود نیز دستاوردهای خوبی داشته باشد به این دلیل به ایشان رای می دهم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا