خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز سخیف درباره‌ی حمایت مرحوم هاشمی از روحانی

سایت «رجانیوز» از حامیان 84 و 88 احمدی نژاد، حامی سعید جلیلی در 92 و حالا از حامیان قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، در طنزی سخیف به حمایت مرحوم هاشمی رفسنجانی از حسن روحانی پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز، متن این طنز با تیتر «طنز / با روحانی تا 1400 در استخر! / مروری بر کامنت های صفحه ی اجتماعی رئیس جمهور»، نوشت:

sara_single فقط روحانی. یادمون نمیره که در دولت قبل اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و همه چیز فیلتر بود اما آقای روحانی مثل سایفون همه رو رفع فیلتر کردند.

reza69 @ sara_single چرا چرت میگی! هیچکدوم از اینایی که میگی فیلتر نبودند!

sara_single @ reza69 زر زر نکن دلواپس بیصواد. باید شما داعشیا رو یه جا جمع کرد آتیشتون زد تندروها!

amin.ariyayi رای من که روحانیه. تا قبل از آقای روحانی همه ی مردم دنیا با ایرانیا بد بودند اما بعد از ایشون همه ی مردم دنیا با ما خوب شدند. الان هم همه ی مردم دنیا منتظرن که اگر کسی به غیر از روحانی انتخاب بشه، دوباره با ما بد بشن.

mahsaartist @ amin.ariyayi دقیقا! ضمنا علاوه بر عملکرد دولت قبل، پخش کلیپ کریم تک دل باعث شده بود که آبرومون در دنیا بره و مردم جهان ما ایرانیا رو آدمای جرزنی بدونند. خدا رو شکر که با اومدن ایشون دوباره احترام و عزت بهمون بازگشت.

disableman بچه ها من دو ماهه که تصادف کردم. هر دوتا پام فلج شدند و یکی از دستام از آرنج قطع شده. اون یکی دستم هم چهارتا انگشتش لمسه و الان دارم یه انگشتی تایپ میکنم. از دار دنیا یه گوشی هواوی برام مونده و بیست گیگ اینترنت. هرکسی خواست کمک کنه بیاد دایرکت.

antipopol متاسفانه دولت قبل با کارهای پوپولیستی مثل مسکن مهر و کمک به روستاها هشت ساله شد. الان هم یه عده میخوان با کارهای پوپولیستی مثل ایجاد شغل میلیونی و رونق اقتصادی، ما جوانان را از مسائل اصلی کشور مثل کنسرت و هواپیمای آکبند منحرف کنند.

hosseinitv ریستارت خطرناکترین برنامه پس از سه هزار و هفتصد سال. من به عنوان گنده ترین اپوزیسیون و سیاستمدار ایرانی اعلام میکنم که هرکسی بره رای بده، تصویرش ثبت میشه و در دولت من اعدام خواهد شد. حالا همه با هم: احمدزاده ایشیمبالا! ایشیمبالا ایشیمبالا!

younesi بنده در روز فوت آقای هاشمی باهاشون یه دیدار داشتم. ایشون بعد از اینکه مایوشونو پوشیدند فرمودند که آرزوی من اینه که دوباره این بچه (روحانی) رئیس جمهور بشه. ضمنا قبل از شیرجه زدن هم سه بار گفتند: با روحانی تا هزار وچهارصد! اگر از خاطره ام خوشتون اومد لایکم کنید تا فول لایکتون کنم.

eshagh.jahangiri اون بچه پرروهایی که انتقاد میکنند، به دکتر روحانی چیکار دارند؟ وجو دارید منو منشن کنید تا آمار چندبرابر شدن همه چیزهای خوب رو توی این دولت بهتون بگم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو در نماز عشق چه خواندی که سالهاست
    بالای دار رفتی و این … پیر
    از مرده ات هنوز
    پرهیز می کنند (دکتر شفیعی کدکنی)

    12
    2
  2. از رجا نیوز همان تراود كه در اوست…
    روح هاشمی فقید شاد كه حتی نام و یادش خاری در چشم مدعیان دینداری و دلواپسان شده

    3
    1
    1. آقای هاشمی در دوران انقلاب کارهای بسیار ارزشمندی کردن ایشون از یاران دیرین امام و رهبرفعلی بودند که رهبر هم چون برای ایشون احترام قایل بودند نماز میت را خودشون برای ایشون خوندن اما متاسفانه ایشون تو سال های اخیر عمرشون به جای طرف نظام بودن به طرف پسرشون رفتند و از ایشون حمایت کردن برای همین ارزششون پایین اومد
      افرادی که از ایشون حمایت میکنن هم برن درباره ی کارهای ایشون ،نوع زندگی و فعالیت هاشون از منابع موثق اطلاعات جمع کنن و فقط به طرفداری کورکورانه نپردازن

      1. سعید انشاء ا… راستگو ! اتفاقا تشییع پیکرشون هم نشون داد که ارزششون به قول شما پایین اومد یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا