خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست علی نصیریان از مسوولان آموزش و پرورش

بازیگر معروف سینما و تئاتر گفت: مصرانه از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهم تا مانند گذشته سخنوری و گلستان‌خوانی و حافظ‌خوانی را در مدارس ترویج دهند و به دانش‌آموزان «هنر ابراز وجود کردن» را آموزش دهند.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز هفته معلم و به مناسبت ارتقای ۱۵ استاد دانشگاه هنر تهران، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسمی که به این مناسبت در دانشگاه تهران برگزار شد شرکت کرد و در حاشیه مراسم با علی نصیریان استاد پیشکسوت سینما و تئاتر ملاقاتی داشت.

نصیریان در این ملاقات اظهار داشت: باید هنر در مدارس، مخصوصاً در دبستان‌ها جدی‌تر گرفته شود.

وی با برشمردن مهم‌ترین خصوصیت یک معلم هنرمند، گفت: بعد از انقلاب اسلامی، هنر در ایران پیشرفت زیادی داشته است اما باید بیشتر به هنر و هنرمند توجه کرد و فقط هنگام مرگ از آنها تجلیل نکنیم.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: مصرانه از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهم تا مانند گذشته سخنوری، گلستان‌خوانی و حافظ‌خوانی را در مدارس ترویج دهند و به دانش‌آموزان «هنر ابراز وجود کردن» را آموزش دهند.

در این دیدار معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، با خرسندی از سلامت جسمانی استاد نصیریان، از او درخواست کرد تا در جلسه‌ای در وزارتخانه شرکت کرده و نقطه نظرات آموزشی خود را بیان کند و در جریان ابتکارات و ایده‌هایی که در دبستان‌ها اجرا می‌شود، قرار گیرد.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا