خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین زمان: آقای روحانی! به شما رای می‌دهم اما …

«حسین زمان» خواننده پاپ در یادداشتی تلگرامی در حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: رای می‌دهم چون نمی‌خواهم دوباره به روزهای نکبت گذشته برگردیم. رای می‌دهم چون رای ندادن کمکی به ما نمی‌کند. رای می‌دهم چون دلایلم برای رای دادن بیشتر از رای ندادن است.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت آقای زمان در پی می آید:

آقای روحانی من به شما رای می‌دهم. به عنوان هنرمندی که نزدیک به پانزده سال است طعم بی‌عدالتی را چشیده‌ام.

تصور می‌کردم که می‌توانم حقم را در دوره‌ی ریاست جمهوری شما که چهار سال آن سپری شده بازپس بگیرم ولی میسر نشد اما دلیل رای دادنم به شما من نیستم.

خواسته‌های فردی من نمی‌توانند ملاک قرار بگیرند اگر چه خواسته‌های مشروعی هستند که لازمه‌ی یک نظام مردم سالار عدالت محورند.

برای رای دادن به شما دلایل محکمی وجود دارند. شما در جمع کاندیداهای حاضر در صحنه‌ی انتخابات نشان داده اید که می‌خواهید برای تامین برخی از خواسته‌های اکثریت مردم ایران از جمله شماری از آزادی‌های از دست رفته‌شان قدم بردارید ولی چون اراده‌ای قوی‌تر از اراده و توان شما وجود دارد که مردم برایش در اولویت نیست، نتوانسته‌اید به موفقیت کامل برسید. مهم برای من این است که شما خواسته اید اگر چه نتوانسته‌اید.

اعتقاد دارم ادامه‌ی فعالیت‌های شما، اگر از مردم فاصله نگیرید می‌تواند زمینه‌ساز یک فضای نسبتا متعادل و قابل تنفس برای مردم باشد و حضور قدرتمندانه‌ی ایشان در آن فضا منشأ استقرار یک نظام مبتنی بر مردم سالاری گردد.

به شما رای می‌دهم تا امثال رئیسی و قالیباف رای نیاورند.

به شما رای می‌دهم چون نگرانم با رای آوردن دیگران زمینه برای سرکوب مردم وطنم مهیا شود.

به شما رای می‌دهم تا آنان که منطقشان حذف مخالف است حاکم نشوند.

به شما رای می‌دهم تا حامیان دروغ و تزویر میدان پیدا نکنند.

به شما رای می‌دهم تا بی‌هنران هنرستیز تیغ بر چهره‌ی هنرمندان نکشند.

به شما رای می‌دهم تا قلم‌شکنان خودرای بر مسند قدرت ننشینند.

به شما رای می‌دهم چون آن سید عزیز خاتمی بزرگوار مکرر تکرار کرده است تا رای بدهیم و صحنه را خالی نکنیم.

رای می‌دهم چون نمی‌خواهم دوباره به روزهای نکبت گذشته برگردیم.

رای می‌دهم چون رای ندادن کمکی به ما نمی‌کند.

رای می‌دهم چون دلایلم برای رای دادن بیشتر از رای ندادن است.

آقای روحانی! من به شما رای می‌دهم، ما به شما رای می‌دهیم و پای حمایتمان از شما می‌مانیم.

از شما نیز انتظار داریم به آنچه متعهد می‌شوید پایبند باشید. هنوز مطالبه‌ی اصلی ما پابرجاست و آن چیزی نیست جز شکستن حصر عزیزانمان، میر حسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد. فراموش نکنید و بر این قولی که به مردم داده‌اید استوار باشید تا نامی نیک از خود باقی بگذارید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده هم به همه این دلایلی که خیلی مبتذل و عوامفریبانه بود به شما رای نمی دهم اقای روحانی !!!!! اقای زمان امروز را با دوران احساسی دوم خرداد اشتباه گرفته !!! دوره این ادبیات عوامفریبانه گذشته مردم را از مسایل مبتذل و مسخره نترسانید !!!! بر عکس جنابعالی مردم کف کوچه و خیابان امروز از شما سیاستمدار ترند و باهوشتر !!!!!

    2
    12
  2. با سلام :اقای زمان شخصیتی نیستند که بی دلیل و منظق از کسی دفاع کنند من هیچ وقت از ایشان سخنی که این جا یه صحبتی کرده باشند و جای دیگر چیزی دیگر نشنیده ام .

    8
    2
    1. مهم نیست که ایشان شخصیتی بسیار سرشناس هستند یا خیر بلکه دلایل ارایه شده ایشان برای رای دادنشان است که مهم است و بسیار هم مهم است.

  3. شما همان چهار درصدی هستی که فقط دنبال آزادی می گردی آن هم آزادی خاص خودت! بنده خدا کجایی؟ آن زا که حرد دادند, چه ندادند؟

  4. حسین زمان بسیار چهره موجه و هنرمند عالی و مردمی هستش به نظر من.من صدای ایشونو فوق العاده دوست دارم.مطلب بالارو هم قبول دارم.هرچی ایشون گفت واقعا عین حقیقته.ایشون هنرمندی نبود که شرفشو بفروشه به پول و قدرت.بنابراین منزوی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا