خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جناب میرسلیم! آیا این گونه می‌خواهید از آزادی دفاع کنید؟

«عباس آخوندی» وزیر راه پس از مناظره دوم کاندیداهای رسایت جمهوری [لینک] در تلگرام خطاب به مصطفی میرسلیم نوشت:

🔸شما با توجه به تمام سوابق خودتان آیا نمی‌توانید بین یک جنگ تمام‌عیار روانی بر علیه دولت و نقد منتقدان تفاوت قائل شوید؟ آیا واقعا شما به عنوان یک سیاستمدار نمی‌دانید که این دولت نه با نقد و نه با رقابت که با یک جنگ تمام عیار روبرو است و هر روز با کمینی مواجه است؟

🔹پاسخ شما در باره مطلبی که پیرامون من گفتید را به گفته روایت سایر خبرنگاران از صحنه ارجاع می‌دهم. هر چند، در متنی که به همین مناسبت انتشار دادم به خودم تذکر دادم که باید صبورتر باشم. ولی یک سؤال از شما دارم. آیا این‌گونه می‌خواهید از آزادی شهروندان دفاع کنید؟ و این‌گونه می‌خواهید #حقوق_شهروندی مردم را تامین کنید؟

🔸آقای میرسلیم❗️ در همان جلسه‌ای که نشسته‌اید، روبروی دیدگان شما و میلیون‌ها نفر حیثیت یک خانم محترم ایرانی توسط یکی از نامزدها مورد تاخت‌وتاز قرار ‌گرفت. از وی و اقای رئیسی انتظاری نیست، رویه آنها همین ‌است. ولی شما چه کردید؟ بجز اینکه به‌طور ضمنی با وی همراهی کردید؟ مگر قانون حقوق شهروندان را تعریف و تضمین نمی‌کند؟ این نامزد با چه حقی یک شهروندی را که شرافتمندانه و مطابق قانون عمل کرده و تمام حقوق قانونی را پرداخت کرده، مورد تهمت قرار می‌دهد؟

🔹شما که خود را آماده پذیرفتن سمت #ریاست_جمهوری کرده‌اید و می‌خواهید سوگند یاد کنید، آیا این‌گونه می‌خواهید حقوق شهروندان را تامین کنید؟ در آن جلسه تصویری ارائه شد که تمام تجار خائن هستند؟ آیا شما این‌گونه می‌خواهید از تجارت قانونی دفاع کنید؟ از شهرداری که حقوق مردم را تجارت می‌کند، انتظاری نیست، لیکن شما چرا سکوت کردید و از حقوق شهروندی و ازادی شهروندان دفاع نکردید؟

🔸شما دیدید که چگونه ایشان ناجوانمردانه تلاش می‌کند پای پدر را به یک موضوع کاملا غیر مرتبط به میان بکشد؟ آیا شما به عنوان یک سیاستمدار تشخیص نمی‌دادید که وی بدون هیچ مستندی، پدر را متهم می‌کند؟ در حالیکه به گواهی تعزیرات دختر نیز مرتکب هیچ امری خلافی نشده‌است؟ آیا این اخلاق است؟ مگر آموزه دینی ما نیست که می‌گوید هر وقت می‌بینید حقی ضایع می‌شود باید فریاد برآورید؟

‼️شما نه تنها این‌کار را نکردید که در جهت تضییع حقوق شهروندان عمل کردید. البته امیدوارم که هیات نظارت و ستاد اجرایی انتخابات به این تضییع حق شهروندی رسیدگی کند.

گزارش دومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری [چند تحلیل]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این از جناب میرسلیم که امروز چهره خود را بخوبی نشان داد
    و اون جناب اخلاق مدار ، رئیسی که مثل کبک سر خود را زیر برف میکند یا با دیگر بی انصافان همصدا میشود ، و مدام دم از اخلاق میزند !
    باید به جناب رئیسی یاد آور شد که برای ما در صحنه سیاسی ایران امروز ، سید بزرگ وار سید محمد خاتمی معیار و سرمشق و معلم اخلاق است
    میان ماه من تا ماه گردون/تفاوت از زمین تا آسمان است.

  2. بومبرنگ بد اخلاقی ، سیاهنمایی ، تخریب و جنگ روانی در حال بازگشت است اقای اخوندی !!!!!
    ان روزی که سرمستانه سوار بر اسب جنگ روانی بر پیکر دولت نهم و دهم اسب می تاختی باید منتظر این روز هم می بودی !!!!!
    خدایا تورا سپاس برای قهاریت و عدالتت که براستی بهترینی یا جبارالمنتقم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا