خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا کیانیان: رای می‌دهم!

رضا کیانیان با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرامش از دلایل خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین رضا کیانیان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دیروز، روز بازیگر بود. روز من و همكارانم… تبريک نگفتم به احترام خانواده‌هاى داغ‌دار و نگران كارگران معدن. ولى مى‌خواهم حالا به عنوان يک بازيگر اعلام كنم براى انتخاب رئيس‌جمهورى رأى مى‌دهم… تا صحنه‌هاى تئاتر در كشورم بيشتر و بيشتر شوند، تئاتر محل گفت‌و‌گوست، تا گفت‌و‌گو بيشتر و بيشتر شود. در همين دو سه سال اخير تعداد اجراهاى نمايش هر شب در تهران به حدود صد تا صدو پنجاه تا رسيده!»

او ادامه داد: «اعلام می‌كنم رأى مى‌دهم، برای اين كه سالن‌هاى سينما بيشتر و بيشتر شوند. مثل همين دو سه سال اخير و اعلام می‌كنم رأى مى‌دهم براى اين كه توليد سينماى پرافتخار ايران بيشتر و بيشتر شود. در همين سال گذشته سينمای ايران ٣٦٧  جايزه جهانی برد! يعنى از هر روز يک جايزه جهانى هم بيشتر!!! رأى مى‌دهم براى اين كه مانند سال‌هاى دور و طلايى در تلويزيون باز هم سريال‌هاى خوب ساخته شود؛ سريال‌هايى كه آن قدر جذاب و هنرمندانه باشند تا مردم آزادانه در ميان هزاران كانال ماهواره‌اى، سريال‌هاى خودمان را انتخاب كنند.»

کیانی افزود: «رأى مى‌دهم تا فضا و سرعت اينترنتى بهتر و بالاترى در اختيار داشته باشم و ارتباطم با جهان هر چه گسترده‌تر باشد. من رأى مى‌دهم چون در همه تاريخ ثابت شده است مردمى كه فرهنگ دارند، همه چيز دارند از جمله كار دارند و حتما سير خواهند شد و مردمى كه فرهنگ در سبد روزانه‌شان نيست، كار ندارند و گرسنه مى‌مانند و به دنبال قهرمانى مى‌گردند تا برايشان آب و نان بياورد.»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا