خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیرکل حاما، معترضان را آلت دست مخالفان خواند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: کنگره حزب با حضور همه نمایندگان در شرایط مناسبی برگزار شد و اگر معترضان حرفی دارند٬ اعتراضشان را از مجاری قانونی دنبال کنند.
احمد حکیمی‌پور در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا، در خصوص ادعای برخی از اعضای حزب اراده ملت ایران مبنی بر تقلب در کنگره این حزب گفت: به این دوستان توصیه می‌کنم اگر سند و مدرکی برای وجود تقلب در کنگره حزب را دارند، به جای فرافکنی و فضاسازی این مسئله را از مجاری قانونی دنبال کنند.
وی با اشاره به حضور نماینده وزارت کشور در کنگره حزب٬ اظهار داشت: اسناد و برگه‌های رای کنگره در اختیار وزارت کشور است و اگر این افراد مدارکی دارند٬ باید آنها را به هیات داوری حزب یا وزارت کشور ارائه کنند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه: روز چهارشنبه جلسه شورای مرکزی حزب تشکیل شد و از معترضان برای حضور در جلسه دعوت شد ولی آنها باز هم نیامدند. با این حال، هیات داوری تشکیل شده و آنها می‌توانند به هیات داوری بیایند.
حکیمی‌پور با بیان اینکه فعالیت یک حزب قانونی و سراسری به خاطر چند معترض متوقف نمی‌ماند، یادآور شد: کنگره با حضور همه نمایندگان در بهترین شرایط برگزار شد و اگر معترضان حرفی دارند باید اعتراضشان را از مجاری قانونی دنبال کنند نه آنکه به آلت دست مخالفان اصلاحات تبدیل شوند.
دبیرکل حزب اراده ملت ایران با یادآوری اینکه حزب در قبال این اتهامات سکوت می‌کند، تصریح کرد: درصدد هستیم این مسائل از طریق مجاری قانونی رسیدگی شود و پس از پاسخ وزارت کشور، به این اتهامات پاسخ می‌دهیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا