خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تا انتخابات با انصاف | دادستانی، کاسبی قالیباف را تعطیل کرد!

محمد توکلی، انصاف نیوز: باز هم قالیباف و باز هم تکنیک نخ نمای مظلوم نمایی؛ فعالان سیاسی و رسانه های همراه شهردار تهران، دولت را مسئول مسدود شدن سایت «کارانه» معرفی می کنند در حالی که این اقدام به دستور دادستانی و با رای موافق همه اعضای کمیته فیلترینگ که بیش از نیمی از آن ها غیردولتی هستند بوده است.

– به گزارش ایرنا، به دستور دادستانی و بنابر قانون تخلفات رایانه ای انتخابات، و بنا بر رای همه اعضای کمیته فیلترینگ اعم از ناجا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات، سایت کارانه محمد باقر قالیباف فیلتر می شود.

– به گزارش ایسنا حسن روحانی در جمع حامیانش در ارومیه گفت: «قبل از آنکه به آذربایجان غربی بیایم، به گلستان رفتم تا سری به معدنچیان عزیزمان در آزادشهر بزنم.این معدن در اختیار یک نهاد بوده است و آنها باید پاسخگوی مردم باشند. ما با همه توان در کنار مردم و کارگران و در کنار معدنچیان و خانواده های عزیز از دست داده خواهیم بود، ولی کسانی که مسئول آن معدن بوده اند چرا مهر سکوت بر دهان زده اند؟
… از آزادی بیان و انتقاد سخن می گویند. یا للعجب. آنهایی که زبان ها را بریدند و دهان ها را دوختنتد. شما که در طول سالهای گذشته آنچه از شما صادر شد، کلمه ممنوعیت بود؛ ممنوعیت قلم، ممنوعیت تصویر. لطفا شما دم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می کشد. شما دم از انتقاد نزنید. شما در نهادی کار می کنید که کسی جرات انتقاد از آن نهاد را ندارد.این چهار سال شما کاسبان تحریم، کاسبی تان کساد شده است، ناراحت هستید؟ می خواهید ما را به چهار سال قبل بازگردانید ولی ما به عقب باز نمی گردیم.»

– حمیدابوطالبی درخصوص حضور رییس جمهور درجمع معدنچیان معدن یورت در توئیتر نوشت: «استاندار گلستان از من خواست با سفر رییس جمهور به معدن یورت آزادشهر به علت غم و اندوه بالای کارگران و التهاب خانواده های آنان مخالفت کنم.دکتر روحانی با مخالفت گفت من رییس جمهور زمان درد مردم و التهاب آنان هستم، اگر فریاد آنان در برابر من، سبب آرامش ملی خواهدشد، من بایدبروم. دکتر روحانی گفت من تنها به معدن می روم تا معدنچیان برای فریاد کشیدن برسر بالاترین مقام رسمی کشور احساس آرامش وراحتی کنند؛ این افتخارمن است»

– به گزارش تسنیم قالیباف در جمع خبرنگاران گفت: « هم‌اکنون مجموعه‌ای از برنامه‌ها شامل سند چشم‌انداز، برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلان که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، وجود دارد. مهم این است که مردی پیدا شود تا این برنامه‌ها را به عمل تبدیل کند.ما در «دولت مردم» برای عملیاتی کردن این موارد یک برنامه مشخص، خصوصاً در حوزه تحول اقتصادی داریم.»

– ستاد انتخاباتی میرسلیم پاسخگویی مسئولان دولتی به ادعاهای مطرح شده علیه دولت را «غیر قانونی» دانست!

– گفته های سخنگوی قوه قضاییه درخصوص اظهارات روحانی درباره پرونده بابک زنجانی به نقل از ایسنا: «من از آقای روحانی سئوال می‌کنم که شما که دیپلماسی‌تان فعال است در خارج چه کار کردید؟خود شما می گویید پول در خارج از کشور تحویل داده شده آن هم در زمان دولت قبلی و بانک مرکزی. پولی که خارج رفته چه کسی باید پیگیری کند؟ در مرحله اول دولت و وزارت خارجه و دیپلماسی چه کار کرده اند؟ همچنین بانک مرکزی باید آن را پیگیری کند چه کسی باید از بانک ها آن را ردیابی و پیگیری کند؟ که پول ها کجاست؟ بانک مرکزی آن را داده و می‌تواند آن را ردیابی کند.»

– سخنگوی ستادانتخاباتی روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: «در مصاحبه اخیر بنده به مناسبتی اسمی از آقای الیاس قالیباف آورده شد و علیرغم اینکه قضاوتی صورت نگرفت و تنها به شایعات اشاره شد اما متوجه شدم که همین مقدار هم باعث آزردگی خاطر آقای روحانی شده است.ایشان به هیچ وجه راضی نیستند که تیم ستادی‌شان وارد حریم خصوصی نامزدها شوند و این رفتار اخلاقی ایشان در مقایسه با رفتار دیگران تفاوت دو رویکرد را به خوبی نشان می‌دهد و تذکر ایشان عبرت آموز است.»

– یک فعال سیاسی اصولگرا وعده های نامزداصولگرایان مبنی بر سه برابر کردن یارانه را«احمقانه»دانست.بخشی از گفته های مصباحی مقدم به نقل از ایلنا: «این که یارانه‌ها را بخواهند سه برابر کنند سخنی احمقانه است ما منابعی نداریم که این کار را بکنیم احمدی‌نژاد می‌خواست پنج برابر بکنند که من تمام قد جلوی او ایستادم»

– رییس ستاد انتخاباتی قالیباف بار دیگر ادبیات احمدی نژاد در مناظره های۸۸ را زنده کرد. به گزارش فارس دهقان گفته است: «آقای روحانی به شائبه‌هایی که درباره برادرشان مطرح است به صراحت پاسخ دهند، فرزند آقای روحانی چه سمتی در نهاد ریاست‌جمهوری دارد و با کدام اسم در آنجا فعالیت می‌کند؟ حق مردم این است که بدانند برادر و پسر آقای رئیس‌جمهور چه کار می‌کنند؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ستاد انتخاباتی میرسلیم پاسخگویی مسئولان دولتی به ادعاهای مطرح شده علیه دولت را «غیر قانونی» دانست! کلا آقای ناظم شوخ تشریف دارند!!! با اون شلنگشون

    3
    1
  2. …………: «من از آقای روحانی سئوال می‌کنم که شما که دیپلماسی‌تان فعال است در خارج چه کار کردید؟. !!!
    یعنی : گیرم دولت قبلی مورد حمایت ما برد ، شما باید بیاورید!

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا