خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار عکس خاتمی توسط «لیلی رشیدی» [عکس]

به گزارش انصاف نیوز «لیلی رشیدی» فرزند مرحوم «داوود رشیدی» بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تئاتر با انتشار عکس «سید محمد خاتمی» در اینستاگرامش نوشت:ما میخواهیم به فرهنگ و اخلاق دوران اقای خاتمی برگردیم.

لیلی رشیدی


واکنش لیلی رشیدی به یک حاشیه انتخاباتی

لیلی رشیدی در واکنش به ساخت برخی استیکرهای تبلیغاتی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر تئاتر و تلویزیون در متنی در این‌باره نوشته، آورده است: «کار را از مضحکه و بلاهت هم گذرانده‌اند. برداشته‌اند با عکس من و همکاران و دوستانم استیکری با این عنوان ساخته‌اند که «یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم و به فکر مردم هم باشیم». منظورشان این است که یعنی ما از حسن روحانی برائت جسته‌ایم. احتمالا می‌خواهند ازین نمد کلاهی برای کسانی بدوزند که سال‌هاست هرچه من و هم‌صنفانم می‌کشیم، ریشه در تفکر آنان دارد. اما سرنا را از سر گشادش زده‌اند. من لیلی رشیدی، با صدای بلند «تَکرار می‌کنم» که به رغم تمام کاستی‌ها و مشکلات، دوباره به حسن روحانی رای می‌دهم؛ برای خودم، برای مردمم و برای ایران. تا کور شود هرآنکه نتواند دید.»

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب لیلی رشیدی عزیز ، مطمئن باشید که ، من و تو و او ، ما و شما غیر از آنها ، با صدای بلند « تَکرار خواهیم کرد».

    18
    2
    1. دوست عزیز اولا که لیلی رشیدی خانوووم هستند و کلمه جناب !!!! خخخخخخ واما بعد …
      سرکار خانم رشیدی بر کسی پوشیده نیست که شخص شما همه حقارت یا به زعم خودت هرچه من و هم‌صنفانم سال‌هاست می‌کشیم، ریشه در تفکر اصلاح طلبان داره , پس این همه دفاع تمام قد و همه جانبه یکم تعجب داره !!!
      امیدوارم از چیزایی که ترسوندنت نترسی و دوباره مثل قدیما حرف دلتو بزنی نه حرف …..

      4
      3
  2. روحانی به کدامیک از وعده هاش عمل کرده قرار بود فرهنگ رو آزاد کنه که نتونست. احمدی نژاد یه زمانی خواست ورود زنان به ورزشگاهها رو عملی کنه که با مخالفت نهادهای مذهبی عملی نشد .ایران امروز ایران 1300 نیست. سیاست یک کشور متمدن مثل ایران با ریاست جمهوری این و آن عوض نمیشه. شعار این آقایان برای رای جمع کنی است و هیچ. خودشون هم میدونن این شعارها در مقام عمل با واکنش طیفی از مردم و مسئولین روبرو خواهد شد.

  3. خاک بر سر ان کسی که خواسته از شما در این جهت بهره برداری کند !!!! قطعا او به کاهدان زده و یا شاید فکر کرده شما خانم رشیدی عددی هستید !!!!! و یا شاید خود مبادرت به این کار کرده اید تا شاید عددی محسوب گردید !!!!! خدا رحمت کند پدر بزرگوارتان که اگر او این را می گفت خوب تا حدی متفاوت بود اما براستی شما در مورد خود توهم چه چیزی را دارید !!! سوپر استار هالیوود که اگر خدای نکرده نظرش تامین نشه همه هواداراش سکته می کنند ؟؟؟؟!!!! بهتر است شما هم به حال و هول در محافل شبانه خود بپردازید !!!!!

    1
    4
  4. اين سيد دوست داشتني و خندان, عجيب مورد حسادت برخي هاست!! سيد خندان و شيک پوش، آخرش از حسادتت دق خواهند کرد و خواهند مرد!!

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا