خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مداح معروف: آقای رئیسی امشب اتفاقی به هیات آمد!

حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» کاندیدای ریاست جمهوری، شب جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر ع در هیات رزمندکان اسلام در غرب تهران حضور یافت. این هیات بخشی از هزینه‌هایش توسط جدول شماره 17 بودجه دولتی تامین می‌شود و در محل ناحیه مقداد بسیج دایر است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای رئیسی در میانه‌ی جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر ع که با حضور حجت الاسلام «علیرضا پناهیان»، «سعید حدادیان»، «محمد طاهری»، «حسین سازور» و «ابوالفضل بختیاری» داماد «منصور ارضی» در حال برگزاری بود وارد مراسم شد. سعید حدادیان با تجلیل از رئیسی گفت: من از آقای رئیسی که دعوت مردم را قبول کرد و در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شد تشکر می‌کنم.

ابراهیم رئیسی در این مراسم گفت: به کمک شما انشاالله رئیس جمهور خواهم شد. علی‌اکبر ع می‌گوید اگر در مسیر حق هستیم ترسی از جنگیدن نداریم، من هم میگویم ما در مسیر حق هستیم از مستکبرین ترسی نداریم. دولت مستقر دو راه دارد یا باید رقیب هراسی کند یا باید بگوید چه کرده. دولت به وعده‌هایش عمل کرده؟ نکرده! پس مردم را از ما می‌ترسانند. پس ما دیوار بلندی بین حقوق مردم و مستکبران می‌کشیم. من یک طلبه یک لا قبا بیشتر نیستم. به دلیل اتصالم به نظام و انقلاب است که شما به من لطف دارید.

رئیسی در ادامه شعارهایش را بدون دادن راهکار تکرار کرد.

محمد طاهری هم بعد از خروج رئیسی گفت: ما امشب برای جشن میلاد علی‌اکبر جمع شده‌ایم. بعدا عده‌ای نگویند میتینگ تبلیغاتی بوده. حاج آقای رئیسی اینجا به عشق حضرت علی اکبر آمدند و حتی مبنایشان صحبت کردن نبود.

سعید حدادیان

سعید حدادیان

سعید حدادیان

سعید حدادیان

سعید حدادیان

قبل از حضور رئیسی و همزمان سخنرانی علیرضا پناهیان پوسترهای تبلیغاتی رئیسی در میان جمعیت پخش شد و پناهیان در سخنرانی خود با تخریب دولت تلویحا از رئیسی حمایت کرد.

سعید حدادیان

سعید حدادیان

«حبیب کاشانی» و «مهدی چمران» از چهره شاخص حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نه اینکه در این چهار دهه همه وعده ها عملی شد و تنها روحانی است که به وعده هایش عمل نکرده است ، آب و برق مجانی شد و همه خانه دار شدند !!

    1
    3
  2. راستش این مداح معروف این یک قلمو راست گفت که جناب رئیسی اتفاقی وارد اون مجلس شد چون همین چند وقت پیش بود که برای اقای رئیسی حکم زده بودند که بشه عضو هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری اما هنوز یکماه ازصدور حکمش نگذشته بود که یکدفعه اتفاقی زد زیر حکم و استعفاداد وگفت اصلا خودم میخواهم بشم رئبس جمهور لذا ازاین کارهای اتفاقی مسبوق به سابقه هست

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا