خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلواپسان درس آیت الله مظاهری را تعطیل کردند [+اصلاحیه]

آیت الله مظاهری امروز چهارشنبه درس اخلاق خود در مدرسه صدر بازار اصفهان را در اعتراض به مطرح شدن بحث های سیاسی توسط یکی از دلواپسان در میانه‌ی کلاس تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، آیت الله مظاهری در پاسخ به سخنان طلبه‌ای که درباره‌ی سند 2030 می گفت اظهار داشت: کلاس درس جای بحث‌های سیاسی نیست.

یکی از طلبه‌های حاضر در درس امروز آیت الله مظاهری به انصاف نیوز گفت برداشت ما این بود که این شخص با هدف تضعیف دولت دست به چنین کاری زد.

پس از اعتراض استاد دروس خارج، جمعی از حاضران به صحبت با یکدیگر پرداختند و این رفتار باعث رنجش آیت الله مظاهری شد.

آیت الله در اعتراض به رفتار خارج از عرف حوزوی جمعی از حاضران درس دوم خود را تعطیل کرد.

گفته می شود که آیت الله مظاهری از استادانی است که به سختی درس‌های خود را تعطیل می کند.

آیت الله مضاهری هر روز دو درس خارج فقه و خارج اصول را برگزار می‌کند.

وی در روزهای چهارشنبه طبق سنت حوزه درس اخلاق را جایگزین درس خارج اصول می‌کند.

امروز یکی از حاضران در درس این استاد برجسته حوزه، قبل از شروع درس خارج فقه، به بهانه مولودیه خوانی به سند 2030 پرداخت.


[اصلاحیه در 21:18: در خبر محل کلاس ایشان درج نشده بود و به اشتباه به قم اشاره شده بود، در حالی که محل درس ایشان در مدرسه صدر بازار اصفهان است]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به دلواپسان تلویحا اجازه ناهنجاری داده شد . انهائی که در این موقعیت به یکباره این موضوع را طوری مطرح می کنند که انگار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را مردم انتخاب کرده اند ؟ خیر این افراد همگلی منصوب شدگان هستند . اگر اشکالی هم هست به منصوبین خودشان است به دولت چه ربطی دارد .

    6
    5
  2. جای تعجبه مطرح شدن تصویب پنهانی و بی سر و صدای سند 2030 اونم وسط تبلیغات … انگار قوانین انتخابات هم برای روحانی نباید اجرا بشه … این سند حداقل چندین جلسه در سیما تحلیل شد و آخرین بار دقیقا یک هفته قبل از آغاز تبلیغات ریاست جمهوری بود که طرف طلبکار ( معاون اموزش پرورش دولت احمدی نژاد) به قدری دلایل سخیفی آورد که به راحتی در برابر معاون فعلی آموزش پرورش شکست خورد چون این قانون هم چندتا نماینده ی مجلس توش بودن هم دوره ی احمدی نژاد شروع شده و آخرش هم دید همه چی از دستش رفته شروع کرد با یه حالت درمانده که شما می خواید دخترا و پسرا رو قاطی کنید !! و مجری جهت دار مناظره کربلایی شبکه دو با اون لبخندهای تمسخر کنندش وقتی دید مهمان مطلوبش ضایع شد با دستپاچگی خداحافظی کرد … واقعا شگفت آوره این ادعاها اونهم به بهونه ی اسلام لااقل دین رو بهونه نکنید رک بگید ما می خوایم فقط شما رو بزنیم این حرفا هم بهونه هستش…

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا