خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وعده‌ی فردوسی‌پور درباره مناظره تاج و کریمی تا چه حد جدی است؟

عادل فردوسی‌پور بعد از حرف‌های علی کریمی در برنامه90 گفت در یک برنامه‌ مفصل به دعوای تاج و کریمی می‌پردازد اما …!

به گزارش  خبرآنلاین؛سئوال این است؛آیا واقعا فردوسی‌پور بر خلاف رویه همیشگی در 6 سال گذشته، این بار وارد بررسی پرونده‌ای می‌شود که یک‌سویش مهدی تاج است؟ علی کریمی بعد از اینکه درخواستش برای مناظره با مهدی تاج به جایی نرسید، خیلی صریح از عادل فردوسی پور برای اینکه سانسورش کرده است، گلایه کرد. این یک باور عمومی است. در دور دوم ورود مهدی تاج به فوتبال .

بعد از آن ماجراهای قلب درد مهدی تاج و دوری یکی، دو ساله اش از نایب رئیسی فدراسیون فوتبال در آن ماجراهای به وجود آمده در کره جنوبی و حذف تیم ملی از بازی های جام جهانی 2010، تاج در زمانی که مشکلی اساسی برای علی کفاشیان رخ داد و کارش به دادگاه و بازجویی رسید، به یکباره در قواره یک ناجی به فوتبال بازگشت. او مسئولیت سازمان لیگ را بر عهده گرفت و در این 5 یا 6 سال، تقریبا کم نبوده اتفاقاتی که بشود به مهدی تاج پرداخت اما همیشه او بیشترین مهربانی را از عادل فردوسی پور دیده است. به عکس کفاشیان و دیگر ارکان فوتبال، همیشه نگاه عادل فردوسی پور به تاج نگاهی حامیانه بوده است.

چرایش را کسی نمی داند اما او هیچگاه به مدیریت تاج حمله جدی نداشته، البته تاج هم همیشه ارتباط دوسویه خوبی با فردوسی پور و 90 داشته است. همیشه عادل طرف مشورت تاج بوده است. تقریبا از دوره ریاست تاج ، 90 منوپل برنامه های تاپ فوتبالی را در اختیار داشته است. عادل برای اجرای 90 ، در جشن برترین های فوتبال ، جایزه میکروفن طلایی را بر وزن توپ طلایی برده است و در همان مراسم جایزه بهترین بازیکن را اهدا کرده است! جالب تر اینکه یک بار حتی مصوبات هیات رئیسه را به اذن او تغییر دادند و سهمیه های سقوط یا صعود به لیگ برتر را از دو تیم به دو تیم و یک پلی آف تغییر دادند.

این اتفاقات را حالا در یاد داشته باید و بعد بخواهید ببینید علی کریمی خواسته تا قراردادهای اسپانسرینگ فوتبال در سال های گذشته بررسی شود.

قراردادهایی مثل کانون ایران نوین و مواردی مشابه. قراردادهایی که عملا در سال های اخیر هیچ عایدی چشمگیری به دلایل گوناگون برای لیگ نداشته اند. فدراسیون فوتبال برای این گفته ها احتمالا دلایل منطقی هم دارد اما همیشه از پاسخگویی در این باره طفره رفته و دوست نداشته ماجراهایش خیلی باز شوند تا این اتفاق مثل یک پرسش در ذهن فوتبال دوستان بماند.

فردوسی پور خیلی زمان داشته که در این باره و مسائلی از این دست پرسشگری کند. اما همیشه سکوت کرده است اما این بار تصمیم گرفته بعد از واکنش علی کریمی به این مسائل بپردازد. باید دید او با همه ارتباط صمیمانه با تاج ، این بار همان نقدهای همیشگی اش از دیگران را از رئیس فوتبال خواهد داشت؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا